פרטי התלונה

תלונות הטלויזיה החינוכית

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ראה מצ"ב נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שרי אלמוג
ת.ד. 7660 ירושלים 91076
נייד: 054-7285099
‏יום ראשון 25 נובמבר 2007


לכבוד
שר התקשורת- מר אריאל אטיאס
בפקס: 02-6240029 3 עמ' כולל זה.

שלום רב,

הנדון: חיבור הישוב ע נ ת ו ת – עלמון לתשתית חב' הוט

פניתי לחברת הוט לבדוק מדוע הישוב בו אני עתידה להתגורר אינו מחובר לרשת שלהם ולתדהמתי קיבלתי את התשובה הבאה:" איננו מוכנים להשקיע בתשתיות בהתנחלויות, זה עולה הרבה כסף וזה אינו משתלם לנו......."(ראו התכתובת המצ"ב).

פניתי למשרדך בכדי לבדוק האם כאשר הוט יצא לתחרות ב"בזק" ידעתם מראש כי התחרות אינה הוגנת? אנו נענשים על כי אנו גרים בהתישבות?האם אנו אזרחים סוג ב'?
קיבלתי את אותה תשובה בצורה של " נעביר את זה בכנסת...דרך ועדת חריגים" מצ"ב מכתבכם.
ולמה זאת,שמא חברת הוט תשקיע כסף וזה יגרום לה להפסדים?

ואיפה הצרכן שרוצה להרויח מן התחרות?

ושוב,אני פונה ושואלת האם אנו אזרחים סוג ב'? האם משרד התקשורת נותן ידו לגרום לתחרות שאינה הוגנת , האם הצרכן הפשוט אינו יכול להשפיע על חברת הוט דרככם? שהרי הוט כמו בזק מחוייבים " במתן שירותים אוניברסאלים ל כ ל ל תושבי מדינת ישראל בכל רחבי הארץ הן..."

אנו כ- 200 משפחות ויותר בישובנו ועוד כ- 1200 משפחות בישוב "אדם"-גבע בנימין הסמוך לנו,
התחלנו בימין אלו להעביר חתימות שהתקבלו בשמחה רבה ואעבירם אלייך.

אנו מבקשים ואף דורשים ליצור תחרות הוגנת כלפי כל האזרחים במדינה ולא כלפי רק חלק ממנה!!!
(ואפילו במחיר של הפסד לחברת הוט אזי יש מקומות בהם היא מרויחה- ראה דוגמא "אגד" הנכנסת לישוב למרות שלעיתים נוסעים 2 נוסעים על אוטובוס שלם!!!!)

לתשובתך,

בכבוד רב,

שרי אלמוג

העתק: ח"כ ארדן- יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת פקס: 6753490
ישוב ענתות- מזכיר- מר מוטי דבורקין פקס: 02-5860571
ישוב ענתות- הגב' דנה ברבי- פקס: 5860571
ישוב אדם- מזכיר פקס: 5851980
גב' דולי דדון- ממונה פיקוח שירותי ציבור משרד התקשורת- פקס 03-5198106
מר מאיר בן בסט- מנהל תחום פיקוח שירות לצרכן- משרד התקשורת פקס 03-5198106
אתר "תלונה" –אינטרנט במייל
מועצה לצרכנות- פניות הציבור 6241035
הוט- פניות הציבור077-7078282



הטלויזיה החינוכית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה