פרטי התלונה

תלונות הטלויזיה החינוכית

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית עמלת ניתוק בגין יום שימוש אחד בצורה מוגזמת שגובלת בנוכלות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כפי שציינתי שמי מיכל ואני ביקשתי להתקין בביתי את שירות טריפל הוט.
ביום 20.11.07 באו מתקינים להתקין,ואכן התחברתי לשירות.
ביום 21.11.07 התקשרתי לבקש לבטל את ההתחברות מכיוון שלא הייתי מרוצה
מהתכנים וביקשתי לחזור לשרות שאני מכירה, לחברת יס.
עבור יום אחד שימוש בשירות חייבתם את כרטיס האשראי שלי כדילקמן:
287 חיוב חודשי, 151 חיוב יחסי לשימוש.
אני חושבת שזו בושה וחרפה שאתם מנצלים את השימוש בכרטיס אשראי של הלקוחות שלכם ומחייבים ככול העולה על רוחכם.
לא ייתכן ולא יעלה על הדעת כי בגין יום שימוש אחד בלבד בשירותים שלכם
גביתם ממני כמעט 500 ש"ח.
כמו כן , חזרתי וביקשתי ממוקד קשרי לקוחות לבוא לקחת את הציוד שלכם כל מנת שלא יתעוררו מחלוקות בגין ימי השירות שקיבלתי ואכן אתם מנצלים תמימות של אנשים ומושכים את זמן ההגעה שלכם על מנת לסגור ניתוקים.
חבל רק שאתם לא מאחרים להגיע גם להתקין את השירות שלכם.
בושה וחרפה לכל הדעות.

ראשית, אני מבקשת לקבל חשבונית אשר מציינת במפורש את החיובים ועל מה כל חיוב וחיוב. מעניין מאוד שלא קיבלתי חשבונית בגין הניתוק ו/או כל מסמך אחר שמאשר שהחיובים שניגבו ממני הם בגין ניתוק.

שנית, אשמח לקבל הסבר מפורט על פי איזה חוק ביטול עזקה אתם נוהגים?, ואם
בגין יום חיובר אחד בלבד זה החיוב?
אשמח לקבל תשובות.
בברכה,
מיכל חן סופיר

הטלויזיה החינוכית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה