פרטי התלונה

תלונות גלי צה"ל

תלונות רדיו

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא מקובל נושא התלונה:
בונדרוב טל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏22 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב! גלי צה"ל הינה תחנה מספר 1 בארץ, לפחות כך חשבתי עד שאירע המקרה הבא: בתאריך 22/07/05, יום שישי, במסגרת התוכנית "הדיסקוטק" עם השדרן יניב מורוזובסקי, זכיתי בדיסק "CRAZY SUMMER" . לצערי הרב לצד הבטחות חוזרות ונשנות מצד השדרן הדיסק טרם נשלח, וזאת אף על פי שאנו כבר בתאריך 10/11/05. אינני מתלונן על אי קבלת הדיסק כשם שאני מתלונן על היחס המזלזל במאזין כביכול. לאחר התכתבות ארוכה עם השדרן הנ"ל באיי-מייל זכיתי לתגובה הבאה:
" אל תתחצף, זו מתנה, לא מכרתי לך דיסק.
הייתי צריך לשלוח – זה נכון, אבל המקרה של Crazy Summer קצת שונה מהפעמים הקודמות, וההתנהגות שלך לא לעניין בכלל.
להבא - כשיישארו לי דיסקים מיותרים בהזדמנויות הבאות, אני אזכור לא להבטיח לך.
יניב"
ואני שואל-מדוע עליי לבזבז שיחת טלפון באיזו חידה ארורה כאשר כל מבוקשי היה לזכות באיזה דיסק עלוב שהיה יכול להשלח אליי משכבר הימים???? לא ציפיתי מתחנה שאני משלם עליה מספיק מיסים להתנהג אליי בצורה כל-כך מזלזלת! אם זו תשובתו (ואני מקווה מאוד שלא תשובתכם) איבדתם מאזין.... פשוט בושה וחרפה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לעמוד מאחורי הבטחות ולקיימם בזמן פתרון נדרש :

גלי צה"ל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה