פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות נהג מונית נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון בלילה חזרנו לארץ מחו"ל ולקחנו מונית. שעת התחלת הנסיעה 00:01. יעדינו היה הוד השרון. תעריף נסיעה שנדרש מאיתנו בבואינו לשדה היה 100 שקל.
בכניסתינו למונית , שוחח הנהג בנייד- ללא דיבורית- ואמר שבדיוק הודיע לו חבר שהכביש ליד פתח תקווה חסום ופקוק ולא ניתן לעבור בו- ונסע להוד השרון דרך כביש גהה- סיבוב שמאריך מאוד את הדרך. כל הדרך נסע הנהג בצורה לא זהירה ובמהירות גבוהה מאוד, והראיה- משך הנסיעה היה 24 דקות ( ברשותי הקבלה) והסכום ששלמנו היה 150 שקל.
פרטי הנהג:
ע.מ: 306304882
מס מונית: 15951
מס רישוי: 6207825
קוד נהג: 067
נהג: גלקרוב בוריס
(ברשותי הקבלה המקורית)

כיצד יש באפשרותי להתלונן על הנהג ובפני מי?
על התחבולה, הרמאות והנהיגה הבלתי בטיחותית
עוגמת נפש סוג הנזק :
כדי שמקרים כאלו לא ישנו יש למנוע מהנהג לעבוד בשדה פתרון נדרש :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
אלי נאור אחראי פיקוח מ שם ותפקיד:
שלום ורד נאוה.
קיבלתי את פנייתך בתודה.
הנהג גילקרוב בוריס יזומן לשימוע בפני הועדה השיפוטית של מוניות "הדר לוד" אשר מעסיקה אותו עם מוניתו במתן השירות הנתב"ג.
בגמר הבירור אשוב ואעדכן אותך בתוצאותיו.
אנא שילחי לי את עותק חשבונית המס בפקס 03-9752388 או בדוא"ל [email protected] על מנת שאוכל להעביר את תלונתך לטיפול הנהלת חברת המוניות.
בברכה,
אלי נאור אחראי פיקוח מוניות, נתב"ג - טלפון - 039752383
תגובה:
לאחר הבירור המשמעתי, אשוב ואעדכן אותך. כמו כן אברר במשטרה בנוגע ל"כביש החסום ליד פתח תקוה". פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה