פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור נהגי המוניות והנוסעים המגיעים לארץ נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני עובד בחברה המשתמשת בשירותי חב' מוניות אשר לא זכתה במיכרז של רש"ת בנתב"ג. נהג המונית המוזמנת עבורי, בהגיעו לאסוף אותי, נידרש "להרשם" בבודקה עם הגעתו למיפלס ההמתנה (קומה 2). אח"כ, לאחר שנתתי לו את הוויזה עבור הנסיעה, הוא נידרש לגשת פעם נוספת לאותה הבודקה, להציג הוויזה ולשלם את מס הנמל (5 ש"ח). לעיתים, בשעות העומס, נוצר בעמדת הרישום תור ארוך הגורם להמתנה מיותרת שלי עד להשלמת התשלום.
המטרה לכאורה הינה להגן עלי כנוסע מפני "חאפרים", אולם בפועל, יוצרת תחושה קשה של ניצול והתעמרות בחברות המוניות שלא זכו במיכרז על גבם של הנוסעים.
ביצוע התשלום בעת הרישום הראשון ימנע את המתנת הנוסע פתרון נדרש :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
אלי נאור - מנהל מחלקת שם ותפקיד:
שלום רב.
קבלתי בתודה את פנייתך.
מטרת כללי רשות שדות התעופה (הסעת נוסעים במוניות מנמל התעופה בן גוריון) התשמ"ג - 1983, הינה להסדיר את אופן פעילותם של נהגי המוניות בנתב"ג וליתן סמכות למנהל נתב"ג ואפשר למפקחים לפקח על נהגי המוניות ולמנוע מנהגי מוניות לנצל לרעה את תמימותם של הבאים בשערי מדינת ישראל.
ההליך "המסובך" ו"היצר תחושת ניצול והתעמרות" מאפשר למוניות "מוזמנות" להסיע לקוחות, כאלו שמעדיפים לנסוע עם נהג מוזמן מטעמם, על פני נהגי החברה שלה זכיון למתן השירות, מנתב"ג. במקרה ונהג ביצע עבירה (של הפקעת מחיר, או התנהגות לא נאותה) או, אם נשכח פריט ציוד, או, מטען במונית, מתאפשר איתור הנהג.
אנו מכירים את הטענה הזו, הרווחת בקרב מקצת נהגי המוניות, אשר לצערי אינם רואים מעבר לקצה הפגוש הקדמי של מוניתם.
אין בכוונת רשות שדות התעופה לשנות את הכללים מאחר ותכליתם שמירה על שלום הציבור ושמירה על הסדר בנתב"ג.
תודה על הצעת היעול.
בכבוד רב
אלי נאור
תגובה:
אם הנך מועסק בחברה אשר עובדת בנתב"ג והחברה המעסיקה מקיימת מערך הסעות לעובדיה, על מנהל התפעול, או, משאבי אנוש, או, גורם מוסמך מטעמה לפנות לח"מ על מנת להסדיר נוהל שיאפשר עובדי החברה - בהיותם עובדים בנמל - ליהנות מהליך שונה ומקוצר (וזאת במסגרת הכללים הנ"ל).
מספר הטלפון לתאופ פגישה הינו 03-9752383
להשתמע.
אלי
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה