|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות שינוי שם משפחה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היי כבר כמה ימים אני מדברת עם נציגי שירות לקוחות של אשת טורס, בפרטי כרטיס הטיסה טעיתי באות של השם משפחה ולכן זה לא תואם לדרכון שלי ורציתי שיתקנו. הם סוחבים אותי ואומרים שבודקים אבל אין התקדמות בנושא וכבר הטיסה שלי מתקרבת.. בושה למוקד.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רשות שדות התעופה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלמה שמיר, האחראית לטיפול בפניות הציבור נמל תעופה בן-גוריון |
שם ותפקיד: |
הנושא אינו נוגע לרשות שדות התעופה. אין לי מענה על פנייתה ואין זה בסמכותי להשיב. |
תגובה: |
על הפונה לפנות לחברת התעופה עמה טסה ואו לסוכן הנסיעות. |
פתרון: |
|
|
|