פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות לפניה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי פעמיים במייל לפניות הציבור של נתב"ג כדי לברר מה עלה בגורלו של ארנק מלא בדולרים ארה"ב שמצאתי על מושב במטוס כאשר חזרתי ארצה מפולין בתאריך לעיל.
הארנק נמסר לדיילת הראשית של המטוס שהבטיחה להעבירו לשלטונות הנמל.
העברתי לפניות הציבור במייל את כל הפרטים הרלוונטיים.
האם זהו היחס שמגיע לי על שגיליתי אזרחות טובה ולא שילשלתי את הכסף לכיסי?
אולי מישהו מנסה להתיש אותי כדי שארד מהענין משום שהנושא לא טופל כהלכה?
אבקש את עזרתכם בנושא
בתודה
עלבון סוג הנזק :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה