פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות לדו"ח גרימת נזק למזוות נוסעים נושא התלונה:
מנדה מוטי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת"ד 7 נתב"ג 70100 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/10 טסתי לרומא וסמסגרת בדיקות הביטחוניות שבר לי נציג רשות שדות התעופה את המזוודה , קבלתי דוח נזק ממנהל המשמרת ונתבקשתי לשלוח לרשות , מיד עם חזרתי ארצה , כך עשיתי ולא זכיתי לתגובה ולכן גם שלחתי מכתב בכתב (הקובץ ששלחתי מצורף בהמשך) , עד היום לא נענתי שהתלונה לפחות התקבלה והיא בטיפול או סטטוס אחר
להלן פנייתי:
שדות התעופה בישראל – מחלקת פניות הציבור ת"ד 7 נתב"ג 70100

הנדון: דו"ח גרימת נזק למזוודת נוסעים – מתאריך 4/10/06
שלום רב,
מצ"ב דוח נזק שקבלתי בשדה התעופה בתאריך 4/10/06.
עם חזרתי לארץ פקססתי אליכם את דוח הנזק בתאריך 15/10/06 וטרם נעניתי שהנושא בטיפול.
מבקש לעדכן אותי בסטטוס הטיפול בנזק , מדגיש שוב שהמזוודה יצאה מכלל שימוש.

להלן פרטים:
מוטי מנדה ת.ז. 057255259
כתובת- סוקולוב 9 בת-ים מיקוד: 59325
טלפון בבית: 03-5079570
טלפון נייד: 0578191681

בברכת תודה מראש על הטיפול

מוטי מנדה

אי התייחסות/עוגמת נפש סוג הנזק :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלמה שמיר - האחראית לט שם ותפקיד:
טל. 039752386
פקס. 039752387

תאריך:30/11/2006

מס' פניה: 7778




לכבוד
מר מוטי מנדה
סוקולוב 9,
בת-ים



מר מנדה הנכבד,



הנדון: דו"ח נזק ביטחון מתאריך 04/10/2006


בהמשך לשיחתנו הטלפונית היום, אני שוב מתנצלת על התקלה ומאשרת בזאת קבלת פנייתך.

כפי שסוכם בינינו, עם קבלת החשבונית עבור רכישת מזוודה חדשה בסכום אשר אינו עולה על 500 ₪, אעביר את התביעה אל חשב הרשות לאישור ולהמשך טיפול.





ב ב ר כ ה ,

תלמה שמיר
האחראית לטיפול בפניות הציבור
תגובה:
עם משלוח החשבונית, הפונה יפוצה במלוא הסכום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה