פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין סידור מתאים לקבלת חפצים שלא הגיייעו בטיסה נושא התלונה:
פוגל אליעזר שם/כינוי:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברגע שמתברר כי חפץ(למשל מזוודה) שלא הגיע בטיסה בזמן ,אולם הגיע לאחר יום או מספר ימים מוזמן בעל החפץ להגיע לשדה התעופה(טרמינל 3) ושם יש דלפק עם טלפון ועל בעל החפץ להתקשר לאחת מכמה חברות (כנראה קבלניות) בכדי שיגיע מטעמם אדם שיטפל בנושא.ממקרה שהיה לי לא הצלחנו אנו ומספר גדול של אנשים לאתר את איש החברה בטלפון הנ"ל ונאלצנו לחכות מעל שעתיים עד שמישהו במקרה ניגש לטלפון (וזאת אחרי עשרות טלפונים מהטלפון של הדלפק שכולם נענו ע"י מזכירה אלקטרונית שמסרה לנן ולאחרים את שעות העבודה וכן מספר פקס.)לרשות התעופה זכרו זה מקום קבלת הפנים גם לתיירים ןברגע שנתקלים בבעיה כזו למותר לציין את התרשמותם מהרגע הראשון בארץ הקדש.הפתרון-:הצבת אדם קבוע ליד הדלפק כי ברגע שהדלפק משרת עשרות חברות תעופה ויש שם רק טלפון התוצאה בלגן לא נורמלי שלא מתאים לנו כמדינה מודרנית.אשמח במידת הצורך להוסיף פרטים ולעזור בעצה לפתרון הבעיה

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלמה שמיר האחראית לטיפ שם ותפקיד:
מחלקות האבידות והמציאות, העוסקות במסירת המזוודות, שייכות לחברות התעופה. הצבת אדם בדלפק כרוכה בהקצאת כח אדם של החברה (מח' האבידות) בלבד.
אי לזאת, ובהתאם לחברה בה טס הפונה, עליו להפנות את התלונה ישירות לחברת התעופה ו/או לחברה המספקת עבורה את שירותי הקרקע בנתב"ג והאחראית על מח' האבידות והמציאות.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה