פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תהליך קבלה של מעל 3 חודשים, התמהמות וחוסר ודאות לגבי התחלת מועד העבודה.d נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני ככמעט שלושה חודשים הופניתי למבחנים ברמת גן על מנת להתקבל לעבודה בשדה התעופה של חיפה, אחרי שבוע התקשרו אלי מחברת כוח האדם ואמרו לי כי עברתי את המבחנים וכי בעוד שבוע אהיה מוזמנת להבהרת תנאי העבודה אצל חברת כוח האדם, הדבר לקח כמעט חודש, בסוף נפגשתי עם האיש של חברת כוח האדם וציינתי כי אני מעוניינת בעבודה וגם מסכימה לכל התנאים שלה. בינתיים הגשתי את התפטרותי מהעבודה הנוחכית שהייתה לי כי כיוונו אותי לכך שהעבודה שלי ברשות שדות התעופה תתחיל בשבוע הבא אחרי עוד ראיון עם הקב"ט. גם שם מרחו אותי עם הראיון במשך חודש. אחרי הראיון המיוחל שחיכיתי לו חודש+ התקשרו אחרי יומיים ואמרו כי התקבלתי וכי הקורס מתחיל ב-20 לחודש ינואר. כמה ימים לפני התקשרו להגיד שהוא נדחה ולא יודעים בכמה זמן!
בינתיים אני לא יכולה להתקבל לשום עבודה אחרת כי אני כל הזמן בכוננות הקפצה, לא יצרו איתי שום קשר לגבי צפי ההתחלה של הקורס לפני תחילת העבודה- אני כרגע חסרת אונים וחסרת מעש ואין לי עם מי לדבר ולאן לפנות. חשבתי שהעיכוב אחרי ה-20 לחודש יהיה בשבוע אבל עדיין לא יצרו איתי שום קשר לגבי תחילת הקורס או העבודה
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלמה שמיר, האחראית לטי שם ותפקיד:
נושא זה באינו בתחום אחריות מח' פניות הציבור בנתב"ג.
תגובה:
אעביר את הפניה למח' גיוס עובדים. ניתן ליצור עמם קשר בטלפון:
50320 97 - 03
פקס: 9750325 - 03.
כתובת אי מייל - [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה