פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום עבור כניסה עם רכב לאזור ההמתנה לטיסות נכנסות טרמינל 3 נתב"גd נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.11.05 כאשר הגעתי לאסוף בני משפחה שנחתו בארץ, נדהמתי לגלות שעל מנת להיכנס לאזור טרמינל 3 טיסות נכנסות, צריך לשלם כסף עבור המתנה של מעל 15 דקות, זאת כאשר המתנת הנוסעים במטוס למזוודות אורכת 15-30 דקות.
כמו כן ישנו שוטר שאוסר לחכות מחוץ למחסום ומאיים בדוחות תנועה, ואין שום מקום לחכות מלבד הכניסה לתוך המתחם שמחייבת אותך בדיוק זמן שהוא בלתי אפשרי והגיוני.
כספי סוג הנזק :
לאפשר מקום המתנה בחוץ או להאריך את זמן השאייה לסבי פתרון נדרש :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלמה שמיר האחראית לטיפ שם ותפקיד:
בנמל התעופה בן-גוריון, כמו בכל חניה אחרת ברחבי ישראל ניתן לחנות עד 15 דקות ללא תשלום. בכל מה שקשור לטיסות, ישנם גם איחורים. ומה היה קורה לו הטיסה התאחרה בעוד 15 דקות, גם אז היו מבקשים להאריך את זמן החניה ללא תשלום? למקבלי הפנים ידוע כי לאחר זמן הנחיתה יש להמתין עד אשר הנוסעים ייצאו מהאולם, גם בהמתנה למזוודות ישנם עיכובים שונים, אף פעם לא ניתן לקבוע מראש מתי הם יצאו. תגובה:
איננו יכולים להאריך את זמן החניה ללא תשלום, איננו רואים סיבה לכך. מבחינה בטחונית אין אפשרות לחנות בחזית הטרמינל כלל. עם הפונה הסליחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה