פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בלתי קביל באיסוף לחניון ארוך טווח בנתב"ג נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נחתתי מניו יורק בשדה נתב"ג
החניתי את רכבי בטרם טיסתי בחניון לטווח ארוך
להפתעתי ולצערי המתנתי 15 דקות ארוכות עד להגעת אוטובוס שאסף אותי לחניון לקחת את רכבי
בעיני שרות גרוע ואין תמורה ראויה לאגרה הגבוהה אותה שילמתי בעבור החנייה
175 ש"ח ל-4 ימי חנייה!!!
מקווה שתדירות השרות תהיה לא יותר מ-5 דקות המתנה שגם זה נראה כנצח למי שנחת מטיסה ארוכה ורוצה רק הביתה
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
אייל ליברמנש - אחראי ע שם ותפקיד:
שלום, התשלום בסך 175 ש"ח הינו עבור 5 ימי חניה- 35 ש"ח ליממה.
שירות ההסעה מ/אל החניון מ/אל טרמינל 3 עובד בתדירות של 10 עד 15 דקות ומפורסם באתר האינטרנט של רש"ת ( בנוסף לתעריפי החניה ) ובאמצעות מערכת כריזה הפועלת בחניה לטווח ארוך.
לידיעתך כי זמני שירות ההסעה הניתנים בנתב"ג הינם תואמים לזמני שירותי הסעה הניתנים בעולם.
בברכה, אייל ליברמנש
תגובה:
לרשותך, קיים בנוסף לחניון טווח ארוך הראשי חניון לטווח ארוך בצמוד לטרמינל 3 שאינו מצריך שירות הסעה בעלות של 130 ש"ח ליממה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה