פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בלגן, אי סדר, אין מספיק עמדות לביקורת דרכונים בבוקר 12.4.10 בלוד נושא התלונה:
גרינמן תמר שם/כינוי:
‏יום שני ‏12 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שבתי ביום ב' 12.4.10 בשעה 5.00 בבוקר ממדריד. הגיעו כ 7 מטוסים בשעה זו לנתב"ג. וכשהגענו לביקורת דרכונים, נדהמנו כולנו לראות רק 4 דוכני בדיקה לתושבי הארץ וכ 2-3 עבור תיירים. היתה זו הרגשה קשה, מביישת, ובעצם - הוכחה נוספת שכך מתנהלים העניינים במדינתנו. מה עוד, שאחרי זמן מה הגיעו 2 עובדות ופתחו עוד 2 דוכנים, שאחת מהן לעסה מסטיק, לא ענתה לבוקר טוב שלי, וכשנתנו לאשה עם תינוקת לעבור לפני התור, ניסתה להחזיר אותה לתור ולא ראתה את העייפות של האשה שאחזה ודאי כל הטיסה את תינוקה
חבל שכך עדיין זה קיים בנתב"ג
עוגמת נפש סוג הנזק :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה