פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שניקה ונימסר פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נמל בן-גוריון כתובת:
תיאור הבעיה:
טסתי ב 27/05/2010 לרודוס ועברתי בדיוטי פריי
וקניתי שם בין הייתר גם שני בקבוקי שיבס
וכשחזרתי ב-31/05/2010
קיבלתי את החבילה ואמרו לי לא ליפתוח ליבדוק או לכל מטרה לפני שאני עובר את המכס את האריזות
והיום ב-1/06/2010 אטני מזמין חברה ופותח בקבוק אך אני מגלה שבקבוק אחד פתוח ואני אומר לא הגיוני ובודק את הבקבוק השני וגם הוא פתוח .
אני לא יודע למה פתחו ואני גם לא יכול לישתות את זה כי אני לא יודע מה שמו בפנים ואם השתייה מקורית.
ואני כבר בבית ולא יודע מה לעשות או למי ליפנות
זה כל האופציות שישי בסוג נזק סוג הנזק :
קודם כל זיקויי של שני בקבוקים חדשים וסגורים ומעבר פיצווי שאני לא כל כך מבין בזה פתרון נדרש :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
סוזי טל מנהלת מחלקת שר שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח התקבלה במשרדנו.
לטענת הלקוח קיבל שני בקבוקים של שיבס הגיעו בחבילה כשהם פתוחים.
בפועל, לאחר שיחה עם הלקוח התקבלו במשרדנו שני הבקבוקים כאשר אחד מהם פתוח ותכולתו מלאה והשני סגור הרמטית.

חשוב לציין, כי המוצרים הנמכרים ונשמרים ללקוח עוברים בקרת איכות בטרם המכירה והמסירה ובאם היה נמצא פגם כלשהו במוצרים הם היו מוחלפים עוד בטרם מסירתם.

מבלי לגרוע מהאמור לעיל, לפנים משורת הדין ומתוך תודעת שרות גבוהה הוחלפו שני הבקבוקים (כולל הבקבוק הסגור )בעבור הלקוח לשביעות רצונו.

סוזי טל

מנהלת מחלקת שרות הלקוחות

תגובה:
החלפת בקבוקים ושליחתם לביתו של הלקוח באמצעות דואר שליחים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה