פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הובלת כלב מגוף המטוס אל בעליו בנמל תעופה בן-גוריון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך הנ"ל אני ואישתי טסנו לארץ בטיסה שיצאה מבודפשט לתל-אביב עם חברת התעופה MALEV. איתנו טס גם הכלב שלנו (כל הדרך מפינלנד דרך בודפשט לת"א) בתא המטען, מפאת גודלו.
בכל שדה תעופה שעברנו בדרכנו הוצא הכלב שלנו אלינו, או נלקח מאיתנו אל המטוס, בתא ההטסה שלו ועל עגלת משא על-ידי איש צוות מטעם השדה.
בהגיענו לבן-גוריון, נדהמנו לגלות כי הכלב שלנו ייצא עם המטענים החורגים (כגון עגלות תינוק, חבילות וכו') במסוע המטענים החורגים!
תא ההטסה של הכלב שלנו הוא ענק (גובהו 1.89 מטרים ואורכו כ-2 מטרים). נתחיל בכך שהייתי צריך להיתלות עליו ממש בכדי "לעזור" לו לעבור על המסוע דרך הפתח הקטן יחסית, בכדי שיגיע אלינו ולא יתדרדר חלילה בחזרה בירידה למטה. התא ספג המון מכות, שריטות והכלב המסכן שלנו, שכל אותה עת היה בפנים, רעד מפחד כמו שלא ראינו אותו מעולם.
נוסיף על זה את הסטרס שהוא עבר ב-2 טיסות ואת הגעתו לאקלים שונה עם ריחות שונים וכו', ממש היה ניתן להרגיש כי רגע ההגעה שלו על המסוע היה הקשה מכל.
באופן זה כמובן שגם אין שום פיקוח בשדה על מי האדם שלוקח את הכלב והאם הכלב הגיע עם המסמכים/חיסונים וכו' הנדרשים ועם בעליו החוקיים.
למעשה, כל אחד יכל לצאת עם הכלב שלנו.

אני ממש שוקל ברצינות לתבוע את רשות שדות התעופה או מי שאחראי על הפעילות הזאת בשדה. אפשרות נוספת תהיה לפנות עם הסיפור לתקשורת.
אי אפשר לעבור על כך בשתיקה לטובת כל האנשים שעוברים בשדה התעופה שלנו עם בעלי-חיים.

אנו נשמח לדעתכם ונסיונכם בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ושינוי צורת העבודה למען הנוסעים העתידיים ובעלי החיים שלהם פתרון נדרש :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה