פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום בגין מסירת אבידות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/10/05 אורח שלנו ממיאמי ארה"ב חזר הביתה בטיסת לילה מאוחרת. לדאבונו ולדאבוננו, הסתבר לו שהסלולארי נשאר בביקורת הבטחונית בנתב"ג.
האבידה נמצאה במחלקת האבידות אך כשהגענו לקחת אותה הסתבר ש:
יש לשלם למחלקת האבידות 25 ש"ח על מציאת המכשיר ו-20 ש"ח נוספים לכל יום נוסף מעבר ל-24 שעות הראשונות.
יתר על כן, מעבר ל-15 דקות בחניה צריך לשלם 13 ש"ח נוספים אבל:
5 דקות לוקח רק למצוא את המקום
5 דקות נוספות למציאת האבידה, מיקוח על התשלום שלא עוזר, תשלום והוצאת חשבונית. וזה בתנאי שלא צריך להמתין שתסיים שיחת טלפון של לקוחות אחרים או סתם להמתין בגלל "תיכף אשוב" שהיה על הדלת.
5 דקות נוספות להגיע לרכב ולעמדת התשלום והופה הזמן עבר. מבלי לחכות שהאדם ברכב מקדימה ישלם את 13 השקלים בכרטיס אשראי. תהליך שאורך לפחות 5 דקות נוספות.
לסיכום,
בנוסף לעוגמת הנפש שנגרמה מהאבידה (ולא משנה סיבת האבידה ומי האשם) במקום להקל ולעזור, מתישים את האנשים בתשלומים נוספים, שמירה, חניה, (לפני ששלחנו לו בדואר את הסלולארי).
יכולים להתחשב יותר.
לא פלא שמחלקת האבידות מלאה בטובין שלא נדרשים.
ממתי גובים כסף במחלקת אבידות? זה שירות או עסק נוסף? ואם זה עסק המפרנס אותם יפה, מדוע לא לייצר "אבידות", מדוע לרדוף אחרי אדם ששכח חפץ כלשהו אם הוא יחזור וישלם על כך כסף?

גל

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה