פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות בעבודת פקידות המודיעין בשדה התעופה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדה תעופה בן גוריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10 ביוני 2012 שכחתי תיק במתחם ההמתנה לטיסות. ממש לפני העליה למטוס הבחנתי ששכחתי את התיק האישי שלי עם כל תכולתו ורצתי לכיוון המודיעין לודא אם קיבלו תיק שנשכח באחת החנויות. שתי הפקידות שישבו בבטלה, ענו שלא קיבלו שום דבר בשעה האחרונה. התחלתי במירוץ מסחרר אחר היק ועברתי בין כל החנויות שפקדתי. בסוף הגעתי לחנות של באג, שם אמר לי אחראי המשמרת שמצא את התיק ומסר אותו במודיעין. מחר וכבר הייתי במודיעין, הפצרתי בו לבוא איתי לדלפק כי הפקידות אמרו שלא קיבלו כלום. הוא באמת התפנה והגיע איתי למודיעין. הפקידות הסתכלו אחת על השנייה ואחת מהן קמה סוף סוף מהכסא, שלפה את היק שנמסר לחה ובלי הבעת התנצלות מסרה את התיק.
עוגמת נפש סוג הנזק :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלמה שמיר, האחראית לטי שם ותפקיד:
1. מודה על פנייתך.
2. ניסיתי לשלוח לך מייל, אך הכתובת לא מוכרת והוא חזר.
3. על מנת לבדוק את תלונתך אבקש לקבל פרטי הטיסה ושעת האירוע.
תגובה:
עדיין אין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה