פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בקבלת מטען נושא התלונה:
בר דן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
חזרתי בטיסה מטשקנד בחברת אוזבקיסטן אייר.
הטיסה נחתה ב-10:30 והייתי כבר ליד מסוע המטען בשעה 10:50.
חלק גדול ממטען הנוסעים הגיע כעבור כ-15 דקות ואילו מטען של כ-40 נוסעים כולל שלי, לא הגיע.
פנינו לדלפק איתור כבודה ונאמר לנו ( היו גם כמה משפחות עם תינוקות ) שהמטען נחת אבל לא מאתרים את העגלות עם המזוודות.
כל פעם דחו אותנו שעוד כמה דקות יגיעו המזוודות.
נהג מונית שהגיע לקחת אותי ואחרי שעה שחררתי אותו תוך כך שאני גם צריך לשלם לו על הנסיעה ( 160 ש' ) למרות שאני עדיין בתוך אולם הנכנסים.
ביקשתי לשחרר אותי ושישלחו את המזוודות שלי הביתה והעניתי בשלילה.
רק לאחר שעתיים הגיעו המזוודות.
אבקש פיצוי על ההוצאות שהיו לי ועל הטירחה ואיבוד הזמן לבטלה.
בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה