פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי הולמת של נהג נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נמל התעופה בן-גוריון כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום הנ"ל הסיע אותנו נהג המונית: שטורך תנחום משדה התעופה בן-גוריון לביתנו בגבעתיים , עוד לפני שנכנסנו למונית, בעלי התכוון לשבת לידו ואז הוא אמר לו בגסות: מאחור מאחור, טוב ישבנו מאחור. תוך כדי נסיעה בעלי כוון אותו כדי לעזור לו ולהגיע הכי מהר ואמר לו"דרום גבעתיים", אז החל מסע של ליגלוגים והקנטות בקשר ל"דרום גבעתיים" בשיתוף חבר שלו גם על קו הטלפון.
אנחנו 2 אנשים מבוגרים (שלא לומר זקנים) מנומסים, שקטים, שוחרי טוב שסך הכל רצינו להגיע הביתה בשלום אחרי יום די קשה לנו. ולא ידענו מאיפה זה נפל עלינו כיוון ובמקרים אחרים בהם נזקקנו לשרות מוניות זה. הנהגים היו מאוד אדיבים , אף רצו לסייע ולעזור.
כשעצרה המונית ליד ביתנו, הוריד את המזוודות לצד המונית וזירז אותנו לקחת אותן מהר כי הוא חוסם נתיב, בעוד זו סמטה ללא מוצא שבשעה זו , מעטה בה מאוד התנועה.(21.15). הנ"ל גם חייב אותנו על 3 מזוודות בעוד היו לנו רק 2 ולידנו 2 תיקי עליה למטוס. לקינוח הוא בא אלינו בטענות לבעלי" לא יכולת להכין כסף בדיוק?" אז בעלי כבר נתן לו קצת יותר כדי לסיים את הענין.
נודה אם תגיבו על מכתבנו ותודיעונו על תוצאות הבירור.
בברכה, נועה ושלמה קריספין
חיוב מיותרעבור מזודה סוג הנזק :
בירור רציני עם הנהג מונית. החזר של 4 שקלים בשל חיוב מזווד מיותר פתרון נדרש :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה