פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום לא מוצדק ביציאה מחניון בגלל אבדן כרטיס.פנייה מ 10.07.12 לא נענתה כלל! נושא התלונה:
שפיר גיורא שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך: 10.7.12
לכבוד
נמל תעופה בן גוריון
ימית א.ביטחון 1998 בע"מ
יחידת מגרשי חניה
ת.ד. 7
מיקוד

ג.א.נ.,

הנדון: בקשה להחזר כספי ובקשה להתנצלות בגין עגמת נפש

שלום רב !

בתאריך 6/7/2012 נסעתי עם אשתי לקחת את אחותי שהגיע בטיסה מארה"ב.

הגענו לשדה בערך בשעה 15:00 ונכנסתי לחניון קצר המועד.

הכרטיס שלקחתי עמי נפל באולם הנוסעים ועל כן הגעתי ליציאה ופניתי לעזרת אחראי המשמרת שהזדהה בשם גאי.

זה הפנה אותי לאינטרקום למוקדנית שהזדהתה בשם ליטל, מסרתי כי אבדתי את הכרטיס והצבעתי על המכונות שבה היו אשתי ואחותי עם שתי המזוודות עמן הגיעה.

ליטל מסרה לי שאלך ל"חפש את הכרטיס" (לא ראלי לחלוטין) ולאחר התעקשות נוספת שלי מסרה "שאין גבוי לכניסתי לחניון".

מכיוון שנכנסתי לחניון הציבורי בשעה 15:00 בקשתי שוב מגאי לתת לי תשלום עבור חניה קצרת מועד אך הוא אמר שמכיוון שלא צולמתי בכניסה לחניון הרי "שחניתי בשדה כמה ימים" ! ועלי לשלם עבור יום מלא שהם 90 ₪.

אני טורח לכתוב לכם על כך לא בגלל ההפרש הכספי שבין 90 ₪ לחניה קצרת מועד.

חשוב מכך הוא שהבחור "גאי" התעקש שאני מנסה להערים על המערכת.

אילו היה מדובר על "קנס" ודמי טיפול עבור אבדן וטרחה, היה הדבר מתקבל על הדעת אך לא כך היה הדבר.

לפיכך אני מבקש התנצלות על היחס המביש שגרם לי להתעכב במחסום כחצי שעה וכן לקבל החזר כספי עבור תשלום החניה שנגבה ממני שלא כדין וללא נימוק סביר.

כמובן שאוכל להוכיח את כל טענותי אך אני מקווה שלא יהיה בכך צורך !


בכבוד רב,

גיורא שפיר
רח' נחליאלי 14 א'
אשקלון 78707

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה