פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור טיסה והפסד דיל עקב עצירת התנועה בכניסה לטרמינל עקב אירוע בטחוני, וחניון צמוד לטרמינל 3 שנחסם עקב רכב תקועwha נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג לוד כתובת:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:

רכשנו בחברת בליק דיל של אשת טורס, טיסה למלטה בתאריך 15.3.2013. הדיל ל-4 ימים ו-3 לילות למלון מרידיאן.
כאשר הגענו לשדה התעופה בשעה 05.20 (ההגעה המאוחרת נבעה, לצערנו, מסיבות שאינן תלויות בנו...)נעצרה התנועה ונאמר לנו כי בעקבות אירוע בטחוני אין אפשרות להיכנס לנמל. איש הביטחון טען כי האירוע מדווח וכל הטיסות היוצאות והנכנסות מעוכבות בהתאם, וכי אל לנו לדאוג כי גם הטיסה שלנו תתאחר.
המתנו כרבע שעה, ולאחר מכן, עקב האירוע הבטחוני, נחסמה הכניסה לחניון לטווח ארוך הצמוד לטרמינל 3. כשהגענו לחניון היה הרכב הראשון בתור תקוע בדיוק במחסום (סיטרואן שחור) והמכונית חסמה את הגישה לחניון. בן זוגי נאלץ לדחוף אותה לפינוי הגישה (איבדנו 15 דקות יקרות בחניה). באזור לא היה אף עובד מטעם רשות שדות התעופה, ומאחרינו השתרך תור ארוך.
משהגענו לבדיקה הבטחונית בשעה 05.50, הוחל בתהליך הבורדינג ואנשי הבטחון סרבו להכניסנו לבדיקה.
מסתבר כי תהליך העליה למטוס לא התאחר כלל, והטיסה יצאה במועדה.
בפניה לגב' תלמה שמיר האחראית לטיפול בפניות הציבור בנמל התעופה בן גוריון, מסתבר כי רשות שדות התעופה אינה נוטלת אחריות במקרה זה, ואין בכוונתה לפצותנו. ההפסד הוא 100%, הפסד הדיל כולו. בחניון שנחסם בגלל רכב תקוע במחסום (והכניסות האחרות אליו היו סגורות), לא הייתה כל התערבות מצד גורמים שאחראים על מצלמות האבטחה.
בן זוגי נאלץ לעזור לדחוף את המכונית, בה בשעה שעובד שדה התעופה צריך היה לדאוג לזאת, כדי שלא נאחר את הטיסה. תלמה שמיר מציינת כתגובה: "בפנייתכם הנכם מציינים כי "הגעתם לשדה התעופה בשעה 05:20" – כשעה לפני זמן ההמראה המתוכנן (06:20), קרי: דקות מעטות לפני סגירת דלפקי החברה" אלו בדיוק הדקות שהיו חסרות לנו להגעה לשדה.
ברצוננו לציין כי גם חברת בליק מתנערת מהאחריות, ולא מוכנה לפצותנו כלל. זאת למרות שחברת בליק הודיעה למלון מרידיאן במלטה (לפי שיחה עם אנטואנלה מנהלת ה-reservation במלון בתאריך 16.3.13), והחדרים הושכרו לנופשים אחרים. חברת אשת טורס, שהכרטיסים היו שלה, יכולה הייתה לאפשר לנו לטוס ביום א' בכדי לא להפסיד את כל הדיל(בפניה לאפרים מאשת טורס, בדוכן בנתב"ג, בעת שהותנו בנתב"ג, הסתבר כי יש עוד 3 מקומות לטיסה ביום א'17.3.13,), וגם הם התנערו מאחריות, ושלחו אותנו לבליק שטענו כי הם יכולים למכור לנו רק דיל חדש ליום א', מה שלא הגיוני בעליל...בדיעבד בליק הודיעו למלון מיד ביום ו' 15.3, כי לא נגיע והחדרים פנויים...
ברצוני לציין כי האיחור נבע מסיבות שאינן תלויות בנו, ועדיין הגענו במועד לשדה. האיחור נבע מהתנהלות בלתי תקינה של נתב"ג ומהטעייה של אנשי הבטחון לגבי עיכוב הטיסה. חברת אשת טורס ובליק מתנערים מכל אחריות. ובכל זאת, ובהתאם לנ"ל, אנו דורשים פיצוי מלא על הדיל מאת הגורמים המעורבים.
נודה על טיפול בנ"ל.


עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר סכום הדיל שהפסדנו באחריות נתב"ג, בליק ואשת טורס פתרון נדרש :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה