פרטי התלונה

תלונות שידורי קשת

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת לשלוח מסרונים לחלק מהמתמודדים והתערבויות של סוכנויות הימורים בלתי חוקיות בגמר "האח הגדול" נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 16.12.08 התקיים גמר התוכנית "האח הגדול".

במהלך התוכנית ניתנה לצופים האפשרות להצביע עבור חמישה מתמודדים שהשתתפו בה.

בבירור שהתקיים לאחר התוכנית נודע שלא הייתה אפשרות להצביע לחלק מהמתמודדים באופן תקין.

צופים רבים התלוננו שבמהלך שידור גמר "האח הגדול" לא ניתן היה לשלוח מסרונים עבור המתמודד יוסי בובליל. (פרטים נוספים בכתובת: http://www.atzuma.co.il/petition/boublil/1).

ההערכה היא שעשרות אלפי צופים לא הצליחו לשלוח מסרונים.

יתר על כן, קיים חשד לרשלנות מצד הפקת התוכנית. ככל הנראה, שיטת ההצבעה שימשה קרקע פורייה להימורים בלתי חוקיים ומי שקבע את זהות הזוכה בתוכנית הם ההימורים הלא חוקיים בארץ. (פרטים נוספים בכתובת: www.parshan.co.il/index2.php?id=3770).

שידורי קשת וקופרמן הפקות לא הציגו לצופים במהלך כל פרקי התוכנית (למעט פרק הגמר) את התפלגות המסרונים לפי מתמודד ובכך נהגו בחוסר שקיפות כלפי לקוחותיה הצופים.

יש לדרוש מהפקת התוכנית לפרסם את התפלגות המסרונים של כל פרקי התוכנית ובפרט של הפרק הלפני אחרון ב-9.12.08 (כשכל המתמודדים הועמדו לבחירה), משום שסביר להניח שהיא משקפת נאמנה את דעת הצופים בזמן הגמר (עם טעות סטטיסטית של כ-4%).

קיימת סבירות גבוהה ששני הגורמים שלעיל (אי יכולת לשלוח מסרונים לחלק מהמתמודדים והתערבויות של סוכנויות הימורים בלתי חוקיות) היטו את תוצאות האמת של הצופים בגמר התוכנית, לכן כנראה שהתוצאות האמינות ביותר לגמר הן מהפרק הלפני אחרון (כששני הגורמים היו מנוטרלים).

להלן התפלגות דעת הקהל על חמשת המתמודדים:
עפ"י סקר 1 שנערך לפני הגמר בקרב קרוב ל-6,000 איש: יוסי - 49%, שפרה - 32%, איתי - 9%, עינב - 6%, לאון - 4%.
עפ"י סקר 2 שנערך לפני הגמר בקרב קרוב ל-1,500 איש: יוסי - 50.81%, שפרה - 34.23%, איתי - 6.31%, עינב - 4.97%, לאון - 3.69%.
(פרטים נוספים בכתובת: www.skarim.co.il).

לבדיקתכם אודה.

שידורי קשת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה