פרטי התלונה

תלונות שידורי קשת

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זכייה שלא מומשה< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה, בתאריך ה- 1.8.08, צפיתי בתכנית הטלויזיה "צלצול הכסף" כאשר בתכנית הועלתה שאלה ומי שפותר אותה זוכה בסכום כסף נכבד. על מנת לעלות לשידור נאלצתי לשלוח הודעה מהסלולארי שלי ולענות בהקדם האפשרי על שאלות במשיבון של התכנית. לאחר מספר נסיונות הצלחתי לעלות לשידור ועניתי נכון על השאלה. לצורך העניין השאלה הייתה: מה המשותף לשלוש המילים הבאות: אחד, מלא, גדול? ואני עניתי- "פה" פה אחד, פה מלא, פה גדול.
לאחר השתתפותי בתכנית הועברתי לשירות הלקוחות ואלו ביקשו ממני פרטים אישיים כולל פרטי חשבון בנק וכתובת מגורים על מנת שיוכלו להעביר לי את סכום הכסף בו זכיתי - כאמור 1000 שקלים, אותו הייתי אמורה לקבל (לדבריהם) תוך 15 ימי עבודה מיום הזכייה. המתנתי כפי שנתבקש ממני להמתין ולא קיבלתי את הכסף לחשבון. יצרתי קשר עם נציגי התכנית (דרך מספר טלפון של שידורי קשת באתר האינטרנט) ואלו הבטיחו לטפל בעניין. ההבטחות החוזרות הללו לא קויימו ואני את הכסף בו זכיתי לא קיבלתי. לצורך העניין פניתי שוב לשירותי הלקוחות (ואני כבר לא זוכרת עם מי דיברתי) ועד היום, שנה אחרי הזכייה, לא קיבלתי מענה הולם ולא זכייה. אודה מאוד על התייחסות רצינית, ורד ישראל.
עלבון סוג הנזק :
לקבל את מה שמגיע לי פתרון נדרש :

שידורי קשת שירות לקוחות

, תגובה:
גיל גרינברג -אחראי פני שם ותפקיד:
התוכנית שודרה ברשת ולא אצלנו תגובה:
"רשת"

03-7690000

הברזל 32 ת"א



פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה