פרטי התלונה

תלונות שידורי קשת

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארץ נהדרת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתוכנית האחרונה ביום רביעי זו הייתה כבר התוכנית השלישית ברציפות שבה נמסר ע"י מנחה התוכנית איל קיציס שהתוכנית יוצאת להפסקה של 5 פרסומות בלבד, כאשר למעשה יצאה התוכנית להפסקה של איזה 6 דקות (למעלה מ-20 פרסומות). אני מבין שזהו ערוץ מסחרי ואין לי בעיה עם פרסומות באופן כללי, אבל למה להתעות את הציבור? אני מחכה מול הטלוויזיה ולא הולך לעשות קפה או משהו כי אמרו לי 5 פרסומות, אבל אני סתם מבזבז את זמני, וזה לא טעות חד פעמית. אני בטוח שאנשים יבינו גם אם תדווחו על זמן הפרסומות האמיתי או שלא תדווחו בכלל.
נקווה שזה לא יחזור בעונה הבאה.
תודה רבה, אביעד
הטעיית ציבור סוג הנזק :
לא לחזור על זה שוב פתרון נדרש :

שידורי קשת שירות לקוחות

, תגובה:
גיל גרינברג אחראי פניו שם ותפקיד:
מדובר בטעות טכנית שנעשתה בתום לב ונמצאת באחריות מערכת ארץ נהדרת ובאחריותי האישית בלבד קיבלנו את הערות הגוף המשדר (קשת) ואת הערות הציבור ואנו מתנצלים בפני כל מי שרואה עצמו נפגע.

עם זאת, חשוב לי להעיר בנימה אישית, כי העיסוק בנושא מעט חורג מפרופורציות. "הרווח", כביכול, ברייטינג שנובע מתקלה שכזאת הוא מזערי ביותר. צר לי על הטעיית הצופים, שנאלצו להמתין עוד כמה דקות עד שתחל התכנית. צר לי עוד יותר על מי שבוחר להכתים בשל כך עונה ארוכה ומוצלחת, בה הושקעו כמעט 20 מיליון שקלים ומאות שעות עבודה מאומצת, כדי להביא לאותם צופים את הבידור המושקע והמשובח ביותר שביכולתנו לייצר.


תגובה:
נעשה ככל יכולתינו כדי שהתקלה לא תקרה שוב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה