פרטי התלונה

תלונות שידורי קשת

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה מכוונת של הציבור בזמני הפרסומות נושא התלונה:
אלימלך אסף שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עבור: גיל גרינברג - אחראי פניות ציבור "קשת"
----------------------------------------------------------------

להלן מכתביי אליכם ולרשות השנייה,

שלום רב,

אבקש להתלונן על הזכיינית "קשת" על הטעייה של הציבור בנוגע לכמות פרסומות בשידור תוכנית "ארץ נהדרת" מתאריך 07/04/06.

ראשית ברצוני לציין שהתוכנית "ארץ נהדרת" היא מצויינת.

צר לי רק על הטעייה שבוצעה בה.

בשעה 22:05 לערך, בישר מנחה התוכנית , מר אייל קיציס, על "הפסקה של 5 פרסומות שלאחריהן.." , כמות הפרסומות אף על פי שלא ספרתי אותה הייתה גדולה בהרבה מ- 5...בסביבות 20 לדעתי, כך שגם מי שלא סופר אותן לא יכול שלא להרגיש בפער הגדול, לא שהיו 6 או 7 פרסומות... חשבתי לתומי שקרתה תקלה מקומית וחד פעמית ולא מדובר כאן בהטעייה מכוונת.

נדהמתי שבהפסקת הפרסומות הבאה, בשעה 22:25 , שוב בישר מנחה התוכנית, מר אייל קיציס, על "הפסקה של 5 פרסומות שלאחריהן..", הפעם החלטתי לספור את מספר הפרסומות - 17 פרסומות ספרתי במקבץ!!!

שאלתי, האם מדובר כאן על שתי תקלות מצערות שקרו ממש בטעות (בשני מקבצי פרסומות רצופים מכריזים על 5 פרסומות ובפועל יש כ-20 פרסומות), או הטעייה מכוונת של הציבור המיועדת כדי להשאיר אותו מול המסך בהבטחה למספר פרסומות מועט?

האמינות שאני חש לערוץ בכלל ולזכיינית בפרט נפגם מאד.



מר גיל גרינברג היקר,

תשובות בסגנון "הייתה תקלה טכנית" או תשובה לעניין על הנושא בתוכניתה של אילנה דיין "זהו ביטויי השגור בפיה - עוד דקה נשוב" כלל אינן מקובלות!

אבקש התייחסות הולמת ממך, יש כאן הטעייה מפורשת של הציבור!!!

כאמור, העתק למכתבים אלו נשלח גם למועצת הרשות השנייה למען תטפל בעניין אחת ולתמיד.

בברכה,

אסף אלימלך
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות והתחייבות לכך שזה לא יקרה בעתיד באף תוכנית פתרון נדרש :

שידורי קשת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה