פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. שמי מיכל, תושבת ק.אתא. פונה אני אליכם לאחר שהתאכזבתי מדרך הטיפול של הבנק בבעיה. וכאן אפרט ואשתדל לקצר. בחודש פבר' 06 (פורים) הגיע לביתי שליח של בנק טפחות עם מכתב רשום - "התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים" על חוב שהצטבר בסך של 3160.81 ש"ח, לסכום זה נוסף סך של 147 ש"ח עמלה בגין התראה זו. מוכרחה אני לציין שהחוב שהצטבר הנו מלפני כשלוש שנים, ובאותה תקופה עיקלו את משכורתי בגין חובות של בעלי לשעבר (אני אם חד הורית לשני בנים). הבחור שהגיע לביתי יצר קשר עם הבנק בירושלים כי הם רצו לשוחח איתי. מסרו לי שהחוב כולל סך של 300 ש"ח בגין שני מכתבים שנשלחו אלי הבייתה ואני מוכרחה לציין שאפילו לא קיבלתי מכתבים אלו. קנס של 300 ש"ח בגין שני מכתבים שנשלחו? האם זה לא אבסורד? ודרך אגב, את 300 השקלים יחזירו לי אחרי שאסיים לשלם את הסכום המצטבר וכמובן שאני צריכה להתקשר לבנק ולאמר להם שהתשלומים הסתיימו והם צריכים להחזיר לי 300 ש"ח. כמו שאני מכירה את הנפשות הפועלות - אני יכולה לחכות לכסף. לעצם הענין, את הסכום פרסו ל-12 תשלומים שיצורפו לתשלומים השוטפים של המשכנתא. לצערי, הערבים מתקשרים אלי ללא הפסקה ושואלים מה קורה עם תשלומי המשכנתא? הם מקבלים מכתבי התראה מהבנק. מדוע? הרי הכסף משולם? מדוע עוגמת הנפש הזו? בחודש האחרון נתקלתי ברטיבות באמבטיה ובחדרי. אני משלמת ביטוח משכנתא אבל כאשר פניתי לבנק הפנו אותי לחברת שחר ומשם אמרו לי שהם אינם יכולים לשחרר קריאה כיוון שיש לי חוב בטפחות. אמרו לי לפנות למוקד כלל ושם אמרו לי שמאחר ויש פיגור בתשלומים שאני אזמין שמאי ובעל מקצוע והם יעשו את העבודה ומוקד כלל ישלמו לי מאוחר יותר. מתי? אין באפשרותי לשלם כסף לשמאי ולאיש מקצוע. אני מפרנסת יחידה. מדוע האטימות הזו? הרי הכסף משולם. האם מישהו יחזיר לי 300 ש"ח "קנס" על שני מכתבים שאפילו לא הגיעו אלי? האם מישהו יחזיר לי כסף אם אזמין שמאי ואיש מקצוע? מי מבטיח לי שישלמו לי? האם אני צריכה לחכות עוד 8 חודשים עד שיסתיימו התשלומים ואז יואילו בטובם לשלוח שמאי ואיש מקצוע? הרי אז הנזקים יהיו גדולים יותר. בבקשה עזרתכם. מה עושים? למי עוד אפשר לפנות ע"מ לפתור את הבעייה ולא להתקל באטימות ובחוצפה כזו? אני מוכרחה לציין שהיום 14.6 שוחחתי שוב עם הבנק ומיד לאחר שיחה זו אני חשה לא בטוב, יש לי לחצים בחזה. גם כך קשה לי ואני לא מתלוננת אז מדוע לעשות דברים כאלה, כאשר אנו חייבים, מעקלים לנו, מאיימים עלינו וכאשר מגיע לנו אנו יכולים להתחנן, לבקש ולבקש ואף אחד לא מתייחס. תודה לכם מקרב לב על בדיקתכם/טיפולכם.
עלבון סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה