פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנק טפחות - שרות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
חיפה ובכלל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תלונתי מתייחסת למכלול תופעות:
1. יחס גרוע מצד הפקידים בסניף חיפה (ע"י קריית הממשלה) - הם מתפקדים כאילו
הלקוחות הם קבוצת מטרידים שצריך להיפטר מהם.
2. שרות לקוחות טלפוני רק קו אחד (02-6755262) - מענה איטי להחריד והפקידים
שעונים לא מנוסים ולא פותרים את התקלות שהבטיחו.
3. כתובת הנכס נרשמה בטעות בדפי הבנק - שלחתי 2ני מכתבי תיקון ללא תגובה
וללא תיקון. רק לאחר נסיון שלישי בתוספת "סקנדל" טלפוני, תוקנה הכתובת.
4. כבר שלוש שנים וגם השנה הבנק לא שולח סיכום תשלומים ודוח יתרה על שנת
המס החולפת. בכל פעם גבו ממני 35 שח על בקשת אישור מהמשרד בחיפה.
הטענות שלי זכו לזלזול מוחלט
נזק כספי בנוסף סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
היחידה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום תגובה:
הרינו מתכבדים לפנות אליכם כדלקמן:
1. פנייתו של הנ"ל נבדקה על ידינו ותשובתנו נשלחה ישירות ללקוח.
2. מכיוון שמוטלת עלינו חובת סודיות בנקאית, לא נוכל לפרט בפניכם את פרטי המקרה וממצאי בדיקתנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה