פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוקד השירות להלוואת קו הכסף של בנק מזרחי- המתנה אין סופיתb נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
תיאור הבעיה:
בקשנו לקחת הלוואה בקו הכסף של בנק המזרחי, התקשרנו ודיברנו עם בחורה נחמדה בשם תהילה, לצערנו לאחר שנתנו את כל הפרטים המחשב לא עבד, והיא הבטיחה לנו שתיצור קשר בבוקר ונסגור את ההלוואה, ואכן כך גב' תהילה אכן התקשרה אך לא יכלה לתת שירות כי לא הקלדנו ת.ז. במערכת, ולכן העבירה אותנו להקלדת ת.ז. שהיא מציינת שכבר נחזור אליה . הקלדנו במערכת ת.ז. נאלצנו לחכות 20 איש בתור ,ושוב ענה לנו בחור ביקשנו יפה את הגב' תהילה. הבחור לא ידע מי זו והעביר אותנו ישירות לסניף שלנו אחרי שקיבלנו גם משם תשובה שאין בחורה בשם תהילה החלטנו לנסות שוב. התקשרנו לקו הכסף ושוב עמדנו 20 איש בתור כשהגיע תורנו ביקשנו את תהילה, ואז אמרה לנו המוקדנית שאינה יכולה להעביר אותנו לתהילה ושננסה שוב להתקשר לטלפון אחר , שוב התקשרנו והקלדנו ת.ז. ושוב היו 18 איש בתור. אחרי שעתיים וחצי ארוכות ומתישות שניסינו להגיע לגב' תהילה ביקשנו מפקידה אחרת שתתן לנו אישור על העסקה שעשינו אתמול. הבחורה אמרה שאינה יכולה כי זה לא תפקידה ושוב העבירה אותנו לתחילת התור.
לאחר 3 שעות הצלחנו להגיע לתהילה שהיתה מקצועית בעבודתה.
האם זה נראה שירות יעיל, חדשני
האם בנו האשמה שהיתה בעיה במחשב ,
לבדיקתכם וטיפולכם
תודה
בזבוז כסף -לפלאפון, זמן ועצבים סוג הנזק :
מערכת שתיתן ניתוב שיחות לפי נושאים, תוספת כח אדם י פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
היחידה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום תגובה:
קיבלנו את הערותי ה של הלקוחה, ואכן לא מקובל עלינו שלקוח יצטרך לחכות כל כך הרבה זמן
ולהתקשר כ"כ הרבה פעמים.
היחידה לפניות הציבור העבירה הנחיות מתאימות על מנת שמקרים מסוג זה לא יישנו.


בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה