מוקד השירות להלוואת קו הכסף של בנק מזרחי- המתנה אין סופיתb |
נושא התלונה: |
יום חמישי 29 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בקשנו לקחת הלוואה בקו הכסף של בנק המזרחי, התקשרנו ודיברנו עם בחורה נחמדה בשם תהילה, לצערנו לאחר שנתנו את כל הפרטים המחשב לא עבד, והיא הבטיחה לנו שתיצור קשר בבוקר ונסגור את ההלוואה, ואכן כך גב' תהילה אכן התקשרה אך לא יכלה לתת שירות כי לא הקלדנו ת.ז. במערכת, ולכן העבירה אותנו להקלדת ת.ז. שהיא מציינת שכבר נחזור אליה . הקלדנו במערכת ת.ז. נאלצנו לחכות 20 איש בתור ,ושוב ענה לנו בחור ביקשנו יפה את הגב' תהילה. הבחור לא ידע מי זו והעביר אותנו ישירות לסניף שלנו אחרי שקיבלנו גם משם תשובה שאין בחורה בשם תהילה החלטנו לנסות שוב. התקשרנו לקו הכסף ושוב עמדנו 20 איש בתור כשהגיע תורנו ביקשנו את תהילה, ואז אמרה לנו המוקדנית שאינה יכולה להעביר אותנו לתהילה ושננסה שוב להתקשר לטלפון אחר , שוב התקשרנו והקלדנו ת.ז. ושוב היו 18 איש בתור. אחרי שעתיים וחצי ארוכות ומתישות שניסינו להגיע לגב' תהילה ביקשנו מפקידה אחרת שתתן לנו אישור על העסקה שעשינו אתמול. הבחורה אמרה שאינה יכולה כי זה לא תפקידה ושוב העבירה אותנו לתחילת התור.
לאחר 3 שעות הצלחנו להגיע לתהילה שהיתה מקצועית בעבודתה.
האם זה נראה שירות יעיל, חדשני
האם בנו האשמה שהיתה בעיה במחשב ,
לבדיקתכם וטיפולכם
תודה
|
בזבוז כסף -לפלאפון, זמן ועצבים |
סוג הנזק : |
מערכת שתיתן ניתוב שיחות לפי נושאים, תוספת כח אדם י |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|