זלזול, חוסר מקצועיות ועיכוב במשכנתא |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
511 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
חוסר מקצועיות משווע מצד מחלקת משכנתאות סניף נס ציונה 511 ומצד הלשכה המשפטית שלכם.
מדובר על כרטיס אשראי בסך 50,000 ש"ח על חשבון משכנתא שנלקחה בשנת 2012.
כל המסמכים הוגשו לבנק, כל פעם מבקשים מסמך אחר- מדוע זה לא נעשה בפעם אחת.
זה כבר נגרר 3 חודשים וכל פעם מבקשים משהו אחר. הדבר גזל מאיתנו -זמן ,הרבה כסף וימי חופשה ועדיין לא קיבלנו את הכרטיס המיוחל.
הפקידה שטיפלה בנו בסניף נס ציונה פוטרה בגלל בלאגן ,הפקידה שמטפלת בנו לא ממש משקיעה מרצונה, אנחנו כל הזמן צריכים לרדוף אחרי הסניף, וכל פעם אומרים לנו שצריך עוד ועוד מסמכים.זלזול באנשים וחוסר מקצועיות כזה לא נתקלתי.
יכולתי לקחת משכנתא בבנק אחר והדבר לא היה נגרר.
מדוע לבדוק מסמך בן עמוד לוקח שבוע ימים למרות שהדבר דחוף.
אנחנו זקוקים לכסף ובאם לא נקבל אותו תוך שבועיים נבטל את המשכנתא ונתבע אתכם על כל ההוצאות + פיצוי על עוגמת נפש + הוצאות שונות -מה שעילה לכםפ יותר מ50,000
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|