פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החוסר התחשבות וזלזול בלקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ללא ידיעה קיבלנו עיקול על החשבון 10.6 עקב מס הכנסה שהיה בטעות לשמחתי. כמובן שנודע לנו בעקבות לכניסה לחשבון !!הבנקאית לא התקשרה להודיעה והחזירה צ"קים . הייתה חריגה באשראי ובאותו רגע הפקדנו כסף .ביום חמישי18.6 התקשרנו לבנק כדי לדעת למה האשראי חסום נאמר לנו שהבנקאית בחופש (שמרית) ותחזור יום א ותחזור אלינו וכמובן בקשנו לדבר עם המנהל סניף התשובה הייתה הוא לא נמצא כל פעם שאנחנו רוצים לדבר בשבילנו הוא לא נמצא !!! ואז בקשנו שתבדוק ותחזור אילנו עם תשובה כמובן לא חזרה אלינו התקשרנו לסניף הראשי הם השארו הודעה ואמרו שיחזרו אלינו ביום שישי בתשע בבוקר כמובן אף אחד לא חזר אלינו !! היום 21.6 התקשרה שמירית ושאלנו אותה למה נחסם האשראי נאמר לנו שמנהל סניף חסם שאלנו למה היא אמרה בגלל חריגה אמרנו לה שאין כבר חריגה ואפשר לשחרר את האשראי היא אמרה שדני (מנהל סניף) החליט לסגור את האשראי ללא הסבר .
בקשתנו מהבנקאית לשלוח הסבר בהודעה בחשבון וכמובן לא נשלח.
הזילזול של המנהל סניף אלינו היה תמיד קיים בהרבה מובנים אף פעם אין לו זמן בשבילינו ותמיד הוא לא נמצא
זה לא משנה מי צודקת ומי טועה לפחות לקבל הסבר נורמלי ולהתייחס אלינו כבני אדם וכבוד כמו שאנחנו דואגים שהכל יהיה תקין בחשבון ואם יש חריגה מודעים מראש ואז מפקדים כסף אין סיבה להתנהל איתנו ככה!!
וככה תמיד התנהל החשבון החשבון תקין לחלוטין כבר במשך 8 חודשים בתחילת הדרך היו טעיות בתום לב בגלל שאנחנו חדשים בתחום העסקי.והמנהל סניף בבמקום להדריך אותנו כשל אותנו הלך תמיד נגדינו בגלל הטעיות בתום לב בתחילת הדרך.
לא ניתן לתאר את עגמת נפש שקיבלנו מהסניף הזה.
אשמח עם תיצרו קשר

תודה רבה מראש דני


עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה