פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח דירה ונכס נושא התלונה:
אלביליה חן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏28 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להביע את אי שביעות רצוני מהתנהלות של מזרחי טפחות וקבוצת ש.ח.ר. שדרכה אנחנו מבוטחים בנזקי צנרת.

אומנם יש כאן אחריות של קבוצת ש.ח.ר אבל אין ספק שאת הדין בגין האחריות הגדולה על ספק השירות המזלזל ועל עלבון הנפש ללקוחות שלה - מזרחי טפחות חייבת לתת, בטח כשלא ניתן ליצור קשר עם מנכ''ל קבוצת שחר כמו כן לא ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות\קשרי לקוחות או פניות הציבור של ש.ח.ר.

החל מיום שלישי ה25.8 אנחנו עם מונה שמסתובב באופן מאוד מהיר ונזילה שיכולה לגרום לקריסה של כל המבנה. פנינו למזרחי טפחות והופננו לדבר עם ש.ח.ר.

מיום שלישי עד אתמול לא הגיע מאתר ואינסטלטור.
חשוב לי לציין שנקבע איתנו הגעה של מאתר ואיסטלטור ליום ראשון בין השעות 12:00-16:00 ולא הגיע, לאחר מכן נקבע מחדש ליום שני שלמחרת ב09:00-13:00 ולא הגיע, לאחר מכן נקבע שוב לאותו יום ב13:00-17:00 ולא הגיע. לבסוף הגיע מאתר בשעה 19:00 ואינסטלטור הגיע בשעה 21:00, האינסטלטור אמר שזה שעה מאוחרת ושזאת לא עבודה לעכשיו, אמר שהוא יודיע לש.ח.ר שהוא הולך והם יצרו איתנו קשר. ש.ח.ר לא יצרו קשר עד שעה 12:00 היום(יום שלישי), אנחנו יצרנו איתם קשר בשעה 12:00 וקיבלנו מענה שהם יחזרו אלינו לתיאום מחדש של האינסטלטור, הם לא חזרו והתקשרנו שוב בשעה 15:00 כדי לברר סטטוס וקיבלנו שוב את אותה הודעה שהם יחזרו אלינו לתיאום הגעה לאינסטלטור, כמובן שהם עדיין לא חזרו והמוקד שלהם סגור.

במהלך השיחות שלנו כאשר לא הייתי מרוצה מהשירות שקיבלתי ומאי הגעת המתאם ביום ראשון, נתקלתי בשירות מאוד מזלזל מצד אחד הנציגים שאף ניתק לי את השיחה וגם לא חזר אליי.

המונה שלנו כרגע מסתובב ללא הפסקה ואנחנו צפויים להיות מחוייבים על אלפי שקלים, לא יתכן שאנחנו משלמים לכם על ביטוח וברגע האמת כאשר אנו צריכים אתכם אנחנו נאלצים לחכות יותר משבוע ולא מדובר בסתם נזילה או מקרה פשוט, מדובר במקרה בהול, כל היסודות של הבית נרטבים, הבית מסתכן בקריסה ולאף אחד לא אכפת.

אני לא מוכן יותר לרדוף אחרי קבוצת ש.ח.ר, ביקשתי לדבר שם עם מנהל שלא חזר אליי כבר שלושה ימים, ההתנהלות שם פשוט מתחת לכל ביקורת. אני דורש את תגובתכם המהירה, אני דורש טיפול בהול ופיצוי הולם, אני והמשפחה שלי מותשים, ללא כוחות ומלאים כעסים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורש את תגובתכם המהירה, אני דורש טיפול בהול ופיצוי הולם. פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
אייל שני - רכז פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
מכיוון שמספר ת.ז. של הלקוח אשר נרשם בפניה היה שגוי ולא איתרנו את הלקוח התקשרנו אליו.
תגובה:
הלקוח מסר שהנושא כבר טופל והוא קבל מענה מחברת ש.ח. והבעיה נפתרה על ידם. נציין כי הבנק אינו הגורם המבטח, אלא חברת הביטוח, ולכן ככול שיש ללקוח מסויים טענות, עליו להציגם בפני חברת הביטוח. אנו בכל מקרה נשמח לסייע בכל מקום שבו נתבקש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה