פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
zfhzfh נושא התלונה:
עובדיה יאיר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
בנק המזרחי כתובת:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אין אפשרות להשיג את הבנק בחיוג ישיר אלא רק דרך מזרחי ישיר ! דבר הגורם בזבוז זמן ללא הצדקה !
עוגמת נפש סוג הנזק :
מס. טלפון לבעיות ספציפיות פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
שלום שם ותפקיד:
ממונה על פניות הציבור תגובה:
המוקד הטלפוני שהוקם ע"י הבנק מסייע ללקוחות הבנק לקבל שרות מהבית וברוב שעות היממה, ללא הצורך להיזדקק לשעות פעילות בהן הסניף פתוח או לזמינותו שהטלפונית של פקיד זה או אחר.
רוב מוחלט של לקוחותינו שבע רצון מהפעילות במוקד.
לקוח המעוניין לשוחח עם הסניף יכול להשאיר הודעה במוקד כי הוא מבקש שהסניף יחזור אליו בטלפון והסניף יעשה זאת במהלך יום העבודה.
כיוון שהתלונה היא כללית אין מניעה מנציגנו לענות לכם ישירות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה