|
|
|
|
|
|
עוגמת נפש ובזבוז זמן בבנק מזרחי טפחות מעלות |
נושא התלונה: |
יום שני 12 ספטמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
מעלות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כ שבוע הייתי בבנק מזרחי טפחות מעלות בקשר למשכנתא
בקשו ממנו כמה אישורים ושיהיו לי לגשת לשם
היום בשעה 11 בבוקר הגעתי לפקיד בשם ברק עם הטפסים ואישורים שבקשו ממני תוך כדי תהליך בדיקת הנושא הפקיד ברק בקש עזרה מפקידה שלידו היא התיחסה בזלזול אלי ועמרה שהיא תבדוק את העניין תוך כדי שהיא משחקת בטלפון ואז הגיעה אליה איזה מישהי וקבלה אותה ואז בקשתי מהפקיד ברק אם יש לו תשובה ואז אמר לי היה צריכה לבדוק את העניין אתה צריך לחכות
אמרתי לו שאין בעיה גם לחכות עד 2 חכיתי כ חצי שעה ואז שמעתי את הפקידה מתווכחת עם ברק שיש לה הרבה עבודה להיום ולא תוכל לקבל אותי ותוך כדי ויכוח ברק קרה לי ואמר שלא תוכל לקבל אותי היום ואין לה זמן יש לציין שהייתי בבנק בשעה 11 בבוקר והבנק עובד עד2
ואז היה אמרה לי בשיא החוצפה פעם הבאה שאתה מגיע תקבע תור לפני בשביל שאוכל לקבל אותך
הרגשתי באותו רגע מושפל
אבקש את טיפולכם המהיר
בתודה מראש
תאמר אסעד
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|