|
|
|
|
|
|
הוצאת כס מכספןמט |
נושא התלונה: |
יום חמישי 12 ינואר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
יד חרוצים 15 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל ניסיתי למשוך 450 ₪ מהכספומט בסניף יד חרוצים 15 אך משהמתנתי שהכסף יצא הוא לא יצא לאחר כמה דקות המתנה ואז עבר ללקוח הבא בבדיקתי מול הבנק שלי בנק הפועלים אני רואה שחייבו את חשבוני על סך 450 ₪ הסך שבו ניסיתי למשוך (למותר לציין שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לי אך בשאר פעמים הקודמים חשבוני זוכה סברתי שגם הפעם יזכו אך להפתעתי המרובה חשבוני עוד חויב על הסכום הנ"ל
הגשתי תלונה דרך בנק הפועלים אך נמסר על ידכם שלא ראיתם שום ממצא חריג במשיכות של אותו היום ולא היה זיכוי בכספומט
אני מבקשת בכל לשון של בקשה כי תתייחסו לפנייתי בכל הרצינות כי אינני רוצה לפנות לגורמים יותר גבוהים כמו למפקח על הבנקים או למשרד מבקר המדינה
רצוני שתזכו את חשבוני על הסכןם הנ"ל
ועוד שזה לא קרה רק לי יש לי עוד חבירות שעובדות איתי וגם להם קרה באותו סניף כנראה יש בעיה בכספומט אבל אני לא חושבת שבגלל בעיה טכנית אני צריכה לספוג את זה על חשבוני וכספי
יש לי הצעה אולי הלקוח שאחרי ניסה למשוך כסף ויצא לו את הסכום שלו ושלי
אנא בדקו את זה שוב
מספר הטלפון הנייד שלי הוא 054-8539338
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|