פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד מסגרת אשראי שהובטחה לאחר שנחתמו מסמכים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אושרה מסגרת אשראי גבוהה יותר, שכובדה לאחר כחודש לאחר תיאום ואישור טלפוני מול סניף עפולה עם סניף בר אילן. עקב כך לא כובדו 2 צ'קים שהוחזרו וחוייבתי בתשלום עמלות של 45 שח לכל פעולה, ומפקיד הצק נאלץ לשלם כ20 שח נוספים על כך. כמו כן לא אושרה לי הוצאה מחדש של כרטיס אשראי שאבד.
אני סטודנט, יש בידי חשבון סטודנט וזו הפעם הראשונה שגלשתי לאוברדראפט בחשבון. מעבר לעניין הטכני, יודעים בסניפי הבנק כי בחודשי הקיץ המשכורת גדלה לסטודנטים עובדים וכי יש אפשרות לכסות חלק משמעותי מהחוב.
הובטח לי על ידי הפקידות בסניף פטור מלא מעמלות ניהול חשבון לסטודנטים, כמו בנקים נוספים כדיסקונט, לאומי ואיגוד שעברו בימי הסטודנט והבטיחו פטור מלא מעמלות ניהול חשבון.
בנוסף, עקב עיכוב באישור המסגרת חוייבתי בסך 53.09 שח ריבית אוברדראפט.
משום טעות שנעשתה בבנק, התלוננתי בפני נציב התלונות בבנק המזרחי וקיבלתי מכתב בו הם דוחים את טענותי ומכסים את עצמם מפני תקלות פקידותיות.
כמו כן הם מציינים כי מנהל ה"תחום", יעקב קמפנר נפגש איתי. הוא מעולם לא נפגש איתי והשיחה בה הוא אישר את מסגרת האשראי נעשתה ב6 ליוני יחד עם סניף בר אילן.
הם טוענים כי בקשתי נדחתה עקב שיקולים עסקיים. לא נאמר לי דבר כגון זה לפני כן ורק ב6 ביולי לאחר כחודש טיפל בי פקיד משכמו ומעלה מסניף בר אילן והצליח לסדר לי את המסגרת לאחר דין ודברים עם הסניף.
כמו כן לקחתי הלוואה מסודרת כדי לייצב את החשבון ומשכורתי גדלה בחודשי הקיץ.

נדהמתי מהחוצפה בה גם היחידה לפניות הציבור בבנק המזרחי מפילה את האחריות הבלעדים עלי הלקוח. יש בידי עותק של המסך בה אושרה לי מסגרת האשראי.
כאשר אסגור את האוברדראפט, אסגור גם את החשבון.
בנק המזרחי לא ידידותי לסטודנט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי עמלות שנגבו בעקבות עיכוב המסגרת + זיכוי 20*2 פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
היחידה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום תגובה:
כפי שהוא מציין במכתבו, הוא כבר קיבל תשובה מהיחידה לפניות הציבור.



בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה