|
|
|
|
|
|
מנהל הסניף ופקידה בשם יהודית |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כ חודש מכרתי את דירתי לזוג הזוג העביר את כספי המשכנתא אך בנק טפחות עדיין לא שלח את השיחרור למשכנתא אשתי ניגשה לסניף על מנת לברר ולא האמינה לתגובתה של הפקידה יהודית ושל מנהל הסניף
הפקידה ואני מצטט "מה באת להרגיז אותי על הבוקר" אין לי זמן בשבילך אשתי הממומה מהתנהגותה של הפקידה התקשרה אלי (אני שוהה בארצות הברית) כשהתקשרתי מארהב לסניף ובקשתי לדבר עם המנהל תשובתו היתה "מה אתה מבלבל לי את המוח"
איך יתכן שכך מדברים ללקוח אני המום אשתי היא פרמדיק תואר שני לא מסוגלת להזיק לזבוב להפך רק עושה את עבודתה בהצלת חיי אדם מדוע שמישהו ידבר אליה כך
בסוף החודש אני חוזר לארץ ואני אסע להנהלת הסניף ואני אדרוש בירור מידי
|
עלבון |
סוג הנזק : |
אין פתרון לכך פשוט מאוד מגעיל מדי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות
, תגובה:
|
היחידה לפניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום |
תגובה: |
לצורך בדיקת עניינו של מר זילברמן
פנינו לכתובת הדואר האלקטרוני שמסר לכם
וביקשנו ממנו מספר פרטים.
חלפו מעל חודשיים והוא לא השיב לנו.
אנו מסיימים את טיפולנו בתיק זה. |
פתרון: |
|
|
|