פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחדל שירותי חמור נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
הנשיאים-פתח-תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הננו לקוחות ותיקים מאד של בנק המזרחי-סניף הנשיאים פ"ת.
בתאריך 17.9.06 שילשלתי הפקדת צ'קים במעטפה עם שני צ'קים,
האחד ע"ס 600 שקלים והשני ע"ס 2788 שקלים.

יש לציין כי נולד לנו בן ראשון בתקופה זו ובדיקת ההפקדה לא היתה בראש סדר העדיפויות שלנו.
אך במקרה, חודש לאחר מכן בדקתי באתר החשבון באינטרנט ולא גיליתי הפקדה העומדת על סך ההפקדה ששילשלתי בתיבת השירות.

פניתי בדאגה למרכז הטלפוני שלכם ואלה טענו כי ידאגו שלמחרת הבוקר יתקשר אלי מר עוזי מהסניף לבדוק הנושא-לצערי לא התקשר האדון ונאלצתי להגיע משוהם לפ"ת על מנת לבדוק המחדל.

בסוף הבדיקה נתגלה כי במקום הפקדה של 2788 שקלים הפקידה הפקידה 788 שקלים+600 שקלים וההפקדה נרשמה כמאוחדת.

לדעתי הדבר חמור ביותר,לא יעלה על הדעת כי 2000 שקלים
ילכו כך לאיבוד,על אוברדראפט הבנק יודע לקחת ריבית,אך מה קורה כשהאוברדראפט נגרם ע"י הבנק עצמו?

אנחנו מאד כעוסים ומאוכזבים מהשירות הלקוי ומחוסר האמינות של הבנק,איננו יודעים מה קרה עם הפקדות אחרות שלנו שהופקדו בעבר ולא נבדקו.
נבקש על המחדל הנ"ל כי הבנק יפצה את חשבוננו בסך 1000 ש"ח, על מחדל זה,על עוגמת הנפש שנגרמה בעקבות הענין וכן התיחסות כנה למקרה הנ"ל תוך נקיטת צעדים שמקרה כזה בכל מקרה לא יהיה בעתיד.

ברשותנו קבלת ההפקדה מתאריך 17.9.06 ,נשמח להעביר לכם אותה בדואר רשום.

כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם בגין עוגמת נפש פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה