פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות או חוסר תום לב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מצרף מכתב שכתבתי ליו"ר הבנק,ושם יש תאור של הבעיה.
לא קיבלתי תגובה על המכתב.

10/12/06

לכבוד יעקב פרי

הנדון:הרצון לשינוי הביא להרבה עוגמת נפש

שלום רב לך,אני כותב לך כי אני מניח שתוכן מכתב זה ידבר אליך.
שמי הוא עופר לב,אני בן 51 נשוי ואב ל4 בוגר כלכלה ומנהל,.מזה שנים שאני מתכנן לעזוב את הבנק הגדול השבע והאדיש לטובת בנק שאיכפת לו ממני הלקוח הטיפה יותר גדול ומאד סולידי.
היום הגיע אחרי שלאחר שנים של עבודה קשה קיבלתי ירושה.
עשיתי סקר שוק והגעתי לבנק מזרחי,ואחרי כמה טלפונים הייתי בטוח שהגעתי לארץ המובטחת.
מאחר ויש לי משכנתא בבנק טפחות-מזרחי ומאחר ויש משכורת מספקת במשפחה ,ויתרה מזה יש ירושה אמרתי הבה ונעשה מעשה.
בתחילה בדקתי יתרונות חשבון משכורת ואחר כך חלופות להשקעה ובמקביל אמרתי בוא ונבדוק את המשכנתא על מרכיביה ונראה האם נמחזר או נסלק או נשאיר על מקומה.
וכאן התחילו כל הצרות,טלפונים לעשרות ,נסיעות לעיר המחוז נהריה לשיחות פנים אל פנים ,חישובים כאלה ואחרים ויצאה תפוקה. את הריבית הקבועה הגבוהה נמחזר נרוויח כ-8000 ₪ את החשבון נעביר לסניף הקרוב ונהנה ממתנה וכמו כן יתרון לעברת המשכנתא נמצא גם ערוץ חיסכון לטווח ארוך וממש כמו באגדות,אך כאן נתקלתי במידע שלא הועבר אם ברשלנות, או חלילה בכוונה תחילה. מסתבר שמאחר ואני פותח הלוואה חדשה, אני צריך לבטח פעמיים ביטוח חיים שביחד לא רק מקזזת את הרווח בגין הריבית המופחתת ,אלא הדבר גורם להפסד של כמה אלפי שקלים.
נושא הביטוח הכפול עלה בראשי באקראי ולא בהכוונת הבנק(למרות שהוא מתנה את ההלוואה בביטוח חיים) וכל המסמכים כבר הוחתמו ואני שואל למה.
יש להוסיף ש כמו שנאמר הבדיקה הצריכה זמן רב,נסיעות,טלפונים,ובסיום הלא מוצלח עוגמת נפש רבה ,וכסף רב שמחכה לגאולה.
נכון להיום אני מחכה לתשובה מהבנק איך ימשך הרומן בינינו או לחילופין טוב הבנק האדיש והשבע, על הבנק הקטן והרשלן.
בתודה מראש
עופר לב
שלומית
נווה רבין 118
0545878867
עלבון,עוגמת נפש, סוג הנזק :
התנצלות,שינוי נוהלים,החזר כספי על כל הטלפונים נסיעות ועוגמת נפש. פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה