פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"הבנק הגדול למשכנתאות" מזלזל בלקוחות שלו נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מס' שנים לקחנו משכנתא בבנק טפחות. לאחרונה החלטנו לבדוק אפשרות למחזור המשכנתא בתחנה הקרובה. מנסיוננו בעבר כל פניה לסניף בקריית ביאליק כרוכה בישיבה מורטת עצבים בהמתנה א ר ו כ ה מדי. שמחנו לשמוע את הפרסומת של ג.יפית המבשרת על החיוג המקוצר לבנק (חשבנו שאם הבנק השקיע כ"כ הרבה כסף בפרסום אולי גם יהיו מוקדנים שיענו בצד השני של הקו, אבל התבדינו). פעמיים השארתי במענה הקולי את מס' הטלפון ולא חזרו אלי. השבוע מצאתי מס' טלפון של שירות לקוחות של הבנק העובד כל יום במשך שעתיים (וואוו!). חייגתי, נעניתי ע"י טלפנית נחמדה שלקחה את פרטיי והבטיחה שישובו אלי תוך 24 שעות. לא דובים ולא יער! למחרת התקשרתי שוב והטלפנית התנצלה ואמרה שתרשום את פרטיי ברשימת ה"דחופים". מאז חלפו יומיים ולא שמעתי מהם. אני שואלת למה בנק המתהדר בכך שהוא הבנק הגדול למשכנתאות מרשה לעצמו לזלזל בלקוחות שלו בצורה כזו? זהו שירות מתחת לכל ביקורת!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחזירו טלפון ללקוחות הפונים אליהם פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
שלמה סטמפלר ממונה על פ שם ותפקיד:

הרינו מתכבדים לפנות אליך כדלקמן:

הפניה שבסימוכין נבדקה על ידינו.
תגובה:
הלקוחה קיבלה התנצלות ומענה לכל שאלותיה מנציג שרות הלקוחות של הבנק.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה