קצב טיפול בתלונה על שירות בעייתי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 05 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
סניף מודיעין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 3 לפסטמבר שוגר מכתב בפקס למלחקת פניות הציבור של בנק מזרחי-טפחות . מכתב התלונה הלין על טיב השירות ואופן ההתנהלות הבעייתית של סניף טפחות בעיר מודיעין.
בתאריך 5 לספטמבר נשלח אלי חזרה מכתב בו עודכנתי כי תלונתי התקבלה והמחלקה החלה בבירור הטענות והעובדות ותשובה תימסר לי בהקדם.
מאז, כמובן, לא שב אלי נציג הבנק ונראה כי גם לא ישוב, לפחות לא מיוזמת הבנק.
מדוע לוקח יותר מחודש וחצי לענות על פנייה של לקוח הבנק? מדוע, לטענת נציגת השירות יפית- הזמן הממוצע הינו שבועיים עד שלושה אך לא כך במקרה דנן?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שהבנק יועיל בטובו לחזור אלי עם תשובות באשר לפניותי הקודמות ולא יזלזל בלקוחותיו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|