פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קצב טיפול בתלונה על שירות בעייתי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
סניף מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3 לפסטמבר שוגר מכתב בפקס למלחקת פניות הציבור של בנק מזרחי-טפחות . מכתב התלונה הלין על טיב השירות ואופן ההתנהלות הבעייתית של סניף טפחות בעיר מודיעין.
בתאריך 5 לספטמבר נשלח אלי חזרה מכתב בו עודכנתי כי תלונתי התקבלה והמחלקה החלה בבירור הטענות והעובדות ותשובה תימסר לי בהקדם.
מאז, כמובן, לא שב אלי נציג הבנק ונראה כי גם לא ישוב, לפחות לא מיוזמת הבנק.
מדוע לוקח יותר מחודש וחצי לענות על פנייה של לקוח הבנק? מדוע, לטענת נציגת השירות יפית- הזמן הממוצע הינו שבועיים עד שלושה אך לא כך במקרה דנן?
עוגמת נפש סוג הנזק :
שהבנק יועיל בטובו לחזור אלי עם תשובות באשר לפניותי הקודמות ולא יזלזל בלקוחותיו פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה