פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיסי אשראי שנמכרו דרך הטלפון חויבו בתאריכים אחרים מהמדובר. נושא התלונה:
עזרא שלמה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הציע לי מוקדן של מזרחי בטלפון כרטיס אשראי "גולד מאסטר כ
ארד" לאחר בירור כל הפרטים הזמנתי כרטיס כזה לאחר שוודאתי שתאריך החיוב יהיה ב2 של כל חודש."זה אמרתי למוקדן יעזור לי לשחק עים האשראי כיון שהכרטיס השני מחויב ב20 של כל חודש" . לאחר זמן בדקתי את חשבוני ולתדהמתי לא נשאר לי כסף התברר ששתי הכרטיסים חויבו ב2 לחודש מה שלא הייתי ערוך לו. מיד צלצלתי למיזרחי והתלוננתי "זה שדיבר איתך לא ידע שאם יש לך עוד כרטיס באותה חברה שתי הכרטיסים יחויבו באותו היום ". "בסדר" התלוננתי "הכל טוב ויפה אבל זה לא מה שדברו איתי לי נעשה נזק כתוצאה מטעות שלכם". ביקשתי לבטל את הכרטיס ולהזמין אחר מחברה אחרת לאחר בדיקה נמצא כרטיס שלמרות שהוא מאותו חברה אפשר לחייב בתאריכים שונים. זאת לאחר ברור צולב עים חברת האשראי . למרות שנפגעתי הטיפול היה אמין ומסור ע"י פקידה נחמדה ובחרתי לא להתלונן . כעבור חודש שוב בדיקה ושוב אותו הסיפור. צלצלתי מיד למזרחי ובקשתי שיזכו אותי מייד על הסכום שלא היה צריך לרדת באותו תאריך והם אמרו לי שאני יצלצל לסניף כי רק הם יכולים לעשות דברים כאלה. בסניף צחקו על עצם הבקשה. התקשרתי שוב והסברתי כמה חמורה הטעות ושאני דורש טיפול מיידי כיוון שזו טעות שלהם. ולי אין יד בדבר הזה . "התלונה הועברה לחדר האחורי" נאמר לי "והם יחזרו אליך עד סוף היום" לאחר שאף אחד לא התקשר. התקשרתי אני, למחורת ושאלתי מה קורה? "5 ימי עסקים זה הנוהל אצלנו" נאמר לי. "אבל לקחתם לי את הכסף שלי אני לא חושב שאני צריך לחכות שבוע לכסף שלי כשהטעות היא שלכם. חוץ מזה הבעיה תיפטר מעצמה בעוד שבוע אני צריך את הכסף עכשיו.". לאחר שבוע התקשרתי אני." זה בטיפול . יחזרו אליך" נאמר לי.
לאחר 12 יום חזרו אלי "התקשרנו ווידאנו ובדקנו והנושא טופל מחודש-הבא- תחויב בתאריכים שביקשתה". זאת לאחר שבאותו בוקר התקשרו בשיחת וועידה עים חברת האשראי לברר את התאריכים הרצויים." טוב ויפה אבל נגרם לי נזק על ידכם ואני רוצה פיצוי" התלוננתי ." אנחנו לא עושים דברים כאלה אמרו" בפה מלה. "למה לקח כ"כ הרבה זמן" שאלתי "רצינו לעשות עבודה יסודית". אמרו ."שבועיים ?".
כל הסיפור הזה נראה לי חובבני ואני חושב שמגיע לי פיצוי על הנזק שנגרם לי.
אים אני הייתי טועה הייתי צריך לשלם אם אני הייתי לוקח כסף יותר ממה שיש לי הייתי משלם ריבית קצוצה.
אני מודה לכם על ההקשבה ומצטער על
האריכות שלמה.
עגמת נפש ותיסכול למשך שבועיים, חוסר במזומנים , ואיבוד זמן וכסף בשיחות ארוכות בזמן אוויר. סוג הנזק :
פיצוי של אשראי ללא ריבית על סכום דומה למשך חודשיים. פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה