פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזרחי טפחות, בנקאות פורצת דרך אבל לא לכל אחד!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


אני לקוח של מזרחי טפחות למעלה משנתיים
נהנתי משירות נאה עד כה.
בשבועות האחרונים שמחתי לראות שוב ושוב את הפרסום המושקע של מזרחי טפחות על בנקאות פורצת דרך בלייב הבנקאות החיה עם בנקאי אישי שזמין מבוקר עד ערב.
עוד לפני שהספקתי להתקשר לבנק לבקש לעבור לשירות, התקשרה אליי בנקאית מהסניף והציעה לי בעצמה להעביר את החשבון שלי לחשבון לייב . כצרכן וירטואלי מושבע שמחתי מאוד.
לא עברה יממה וכבר התקשר אלי עומרי... הבנקאי האישי שלי והעביר אותי אליו בנעימים.
יומיים לאחר מכן התקשרתי לעומרי (הבנקאי האישי שלי) על מנת לברר כמה דברים על חשבון הלייב החדש שלי וגיליתי לתדהמתי שאין באפשרותי לקבל ממנו שירות משום שסניף הבנק המקורי שלי החליט לא לאפשר לי לעבור לשירות החדש ואין לו מושג למה. זה היה עומרי (הבנקאי האישי שלי (לשעבר)).
בבירור עם הבנקאית שרק לפני שבוע הלהיבה אותי על יתרונות השירות החדש של בנקאות פורצת דרך
התבשרתי כי אני לא נמנה עם אותה אוכלוסיה מסוימת שזכאית לקבל את השירות החדש.
וזאת בשל כך שלפני שנה קיבלתי הלוואה שהיום גיליתי ששמה הוא "הלוואה לארגון חוב".
התאכזבתי מאוד שאני נמנה עם המסומנים כלא זכאים, עד כדי כך שלו הייתי יודע שכך יהיה הייתי בוחר שלא לקבל את אותה הלוואה ולהישאר בן אוכלוסיה זכאי.
בנוסף לאותה צרה, שיק שכר הדירה שנתתי חזר תחת כותרת "אין כסוי מספיק" משום שעם כל המעברים בין חשבון לא וירטואלי לכן וירטואלי וחזרה שוב ללא וירטואלי איפס לי את מסגרת האשראי מ חמשת אלפים לאפס. וכל זה קרה ביום שישי בו אין עם מי לדבר חוץ מנציג שירות טלפוני כשמנהל המוקד יצא לביתו מעט מוקדם מהרגיל ביום שישי.
כאמור, יום שישי בשעה 13:45 הוחזר השיק באופן אוטומטי לדברי נציג השירות הלא אוטומטי. לחזור בשישי בצהריים אוטומטית השיק יודע אבל להחזיר את החזרה שלו ביום שישי בצהריים לא ניתן כי כבר אין איש שיוכל לעשות זאת ביום שכזה ובשעה שכזו, כך גם לא ניתן לעדכן את מסגרת האשראי לסכום האמיתי.
והנה שבת שלמה עוברת לה באופן בלתי אוטומטי, ללא יכולת למשוך מזומן או להשתמש בכרטיס האשראי שלי.

לסיכום...
1. פריצת הדרך ושירות הלייב החדש של מזרחי טפחות מיועדת לאוכלוסיה מסוימת, אולי ללקוחות חדשים, או קיימים טובים ממני?! ולא כפי שאומרת הפרסומת: "לכל אחד יש בנקאי אישי וכו'.."
2. רבע שעה לפני סוף יום עבודה ביום שישי יכולים להחזיר לי שיק עקב אי כיסוי מספיק עקב טעות של הבנק באי עדכון מסגרת האשראי שלי. אבל אין בשעה זו מי שיוכל לתקן את הטעות מייד.
3. ביום שני אמנם עדכנו את מסגרת האשראי שלי למקומה אבל עדיין לא השיבו לי את עמלת החזרת השיק ע"ס 65 ₪ וכמו כן לא זיכו את חשבוני בעמלת חזרת השיק בחשבונו של המוטב ע"ס 19 ₪
4. אז איך אומרת הפרסומת?.." אצלי במזרחי טפחות.. שום דבר לא סיפור.." בעיקר לא לקוח פשוט כמוני.
5. מה בסה"כ רציתי?! בנקאי אישי שזמין מבוקר עד ערב כמו כל אחד במזרחי טפחות.



עדכונים יגיעו בהמשך
תודה על תשומת הלב
נדב

עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה