פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבנק "הגדול" למשכנתאות מעביר את לקוחותיו ייסורים ובירוקרטיות שלא נראו מעולם! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

מזה זמן רב אני נמצא בדיונים מול בנק מזרחי טפחות, הבנק שמככנה עצמו הבנק"הגדול" במדינה למשכנתאות. בכל פעם שצלצלתי מצאתי את עצמי מדבר עם נציגי שירות כאלו ואחרים שיד שמאל שלהם לא ידעה מיד ימין. כל פעם קיבלתי תשובה אחרת ובעיקר גרמו לי נזקים לבריאות עם כל הטרטורים, בזבוז הזמן ועוגמת הנפש.

כאמור טרם לקחתי הלוואה. הבנק הגדול במדינה שמתפאר שמחזיק נתח שוק גדול נכשל במבחן האמיתי והוא מבחן האמינות והיושרה המקצועית.

ראשית הוצעו לי ריביות גבוהות. גם שציינתי עשרות פעמים שקיבלתי הצעות אטרקטיביות טובות יותר מבנקים מתחרים ביקשו לקבל את ההצעות בפקס כל פעם מחדש וכך נעשה.

החוצפה הגדולה ביותר הייתה ביום 3.2.09 כאשר פקססתי למוקד השירות הצעה אטרקטיבית יותר בהפרש של 0.10% בריבית הקבועה שקיבלתי מהבנק הבינלאומי. הבנק הבינלאומי העביר לי הצעה מודפסת שחלקה מודפסת וחלקה בכתב יד. בבנק טפחות קפצו על המציאה ואמרו שלא יוכלו לאשר לי את הריבית שניתנה לי בבנק הבינלאומי מאחר וההצעה בחלקה כתובה ובחלקה מודפסת. הסברתי שחור על גבי לבן שככה קיבלתי את ההצעה מהבנק הבינלאומי ואף הזמנתי את נציגי בנק טפחות לצלצל לבנק הבינלאומי עם מספר הפנייה שלי ולוודא שההצעות הללו אכן מה שאושרו לי. האם אין ברור כשמש מזה???
לאחר שכתבתי מכתב למוקד השירות של טפחות דיברה איתי אחראית המוקד, בחורה בשם עדי, אשר כנראה שכחה מה הוא שירות תקין ואף דיברה איתי בזילזול ובחוצפה שלא ניראו כמותם והסבירה לי שאני בן אדם קטנוני ושכל עוד שהיא לא תקבל את ההצעה מודפסת במאות האחוזים מהבנק הבנילאומי היא לא תשנה לי את ההצעה שלהם. כל מאמציי והסבריי לגברת עדי העלו חרס והנ"ל הייתה בשלה. גברת עדי אף גרמה לי להרגיש בחזקת רמאי שכאילו פברקתי את ההצעות שקיבלתי מהבינלאומי.

בנוסף אמרה גברת עדי, מנהלת מוקד הטלפוני של טפחות משכנתאות שהם "בסך הכל" מרוויחים על כל ההלוואה שאני לוקח ממנם "בסך הכל" חצי אחוז מסכן.
אין לי אלא לגחך על הנ"ל שכן הבנק עושה רווחים של מיליונים על חשבון לוקחי המשכנתאות וכל ההסברים המגוחכים הינם עליה וקוץ בה.

חומות של בירוקרטיה, חומות של חוצפה ושל שירות לקוחות מזוויע שלא נתקלתי בו מעודי.
אם זה התחיל ככה מה יהיה כאשר אקח הלכה למעשה את ההלוואה ואתחיל לשלם את המשכנתא? האם אעבור עוד שבעה מדורי גיהינום?

אבקשכם להתערב אישית ומיידית בסאגה המייסרת והבלתי נגמרת הזו, ולהשוות לי את ההצעה שקיבלתי לבנק הבינלאומי. מחישוב שערכתי מדובר בסך הכל ב 300 ש"ח. אם אתם מכנים את לקוחותיכם החדשים קטנוניים ואם מדובר בסכום כה נמוך לטענתם מדוע שלא תהיו כאלו "נדיבים" כמו שאתם מנסים לצייר את עצמכם ולאשר את הנ"ל?

לא יעלה דבר כזה על הדעת. מעולם ומעודי לא ניתקלתי בשירות לקוחות קלוקל שכזה ובגוף שמרשה להתעמר ולהתעלל בלקוחות שלו.

לטיפולכם המיידי והענייני (בתקווה הפעם) בנושא אודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להשהוות לי במיידית את ההצעה שקיבלתי מהבנק הבינלאומי! פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה