פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחראית מוקד מזרחי טפחות למשכנתאות ממשיכה לזלזל בלקוחות הבנק! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שוב,

בהמשך לתלונתי מאמש, ה 3.2 קיבלתי שוב הערב 4.2 שיחת טלפון מגברת עדי, אחראית מוקד מזרחי טפחות למשכתנאות..
ראשית אציין בטרם דבריי שמן ההתחלה ואף אמש גברת עדי הייתה בעמדת מתקפה החל מתחילת השיחה ועד סופה. כך גם היה היום. אין חדש תחת השמש. .

כאמור פנתה אליי היום גברת עדי, אמרה שנודע לה שהתלוננתי עליה ואמרה "שאיזה מזל" שהם מקליטים את השיחות. אני מאוד שמח שאתם מקליטים את השיחות מול הלקוחות שלכם שכן אחרי השיחה של הערב אין לכם אלא לשפוט בעצמכם את טון הדיבור העצבני, המתנשא והחצוף של גברת עדי ולהסיק את המסקנות הברורות כשמש בעצמכם....
ראשית לא קיבלתי מגברת עדי שום תשובה מדוע הורדה לי ריבית הפריים (וזה עוד לפני! הורדת ריבית הפריים האחרונה) מפריים מינוס 0.85 לפריים מינוס 0.95. הנ"ל טענה שעכשיו פתאום אני פותח נושאים חדשים שלא הועלו קודם וסוטה מהנושא, מה שהוא כמובן לא נכון. הנ"ל גם טענה שלא היא ולא הבנק לא חייבים לי הסברים ושאני צריך לקבל את זה כמו שזה לדבריה..

הסברתי לה שהרגשתי שהיא הטילה דופי בדבריי כשטענה שהיא לא יכולה לקבל את ההצעה הכתובה של הבינלאומי שנשלחה אליה כמו שהיא. הפנתי אותה שחור על גבי לבן לשלל ההצעות הקודמות שנשלחו אליה (חלקן אף בכתב יד) ושמשום מה אותן הבנק קיבל ללא עוררין, עובדה מעניינית בפניי עצמה..

שבתי וניסיתי להגיע עם גברת עדי לעמק השווה ולנסות לגשר על מנת לפתור את העניין לשביעות רצון כולם אולם היא שבה וטענה שאני יכול לעשות מה שאני רוצה, ששוק המשכנתאות הוא חופשי ושאני לא חייב לקחת את המשכנתא מטפחות..
הסברתי לה שרק עקשנותה וקטרנותה הבלתי נתפסת להגיש הצעה חדשה כאשר אני יודע ושומע משלל אנשים שלקחו משכנתא בימים אלו בפריים מינוס 0.95 הם מה שמונעים מהעניין להסתיים על הצד הטוב ביותר, הנ"ל גיחכה וטענה שהיא גם יכולה להוריד לי את הריבית ל 0 ודיברה אליי כאילו אני לא מבין כלום מחיי ונפלתי עליה מהירח. שוב, זלזול בלתי נתפס.

שבתי שוב והסברתי לה שמעולם! מעולם! בנק מזרחי טפחות לא התחרה על ההצעות שהגשתי אליהם ובסך הכל השווה אותם להצעות הבנקים המתחרים שהוגשו. על זה לא ניתנה לי שום תשובה ברורה מגברת עדי. יש לציין שרק אמש ה 3.2 אמרה לי גברת עדי שהבנק בסך הכל מרוויח על הלוואה שכזו "חצי אחוז מסכן". כשהסברתי לה שבין כה וכה הציפיות הן בין כה וכה להורדת הריביות הקבועות ב 10.2 הנ"ל אמרה שאני מערבב נושאים ושמה שהולך לרדת אלו הריביות המשתנות, עובדה שהיא כמובן לא נכונה שכן הריביות הקבועות במגמת ירידה ברורה ועוד יירדו הרבה יותר מההצעה שהוצעה על ידכם....(ובין כה וכה לא על ידכם אלא על ידי הבנק הבינלאומי).

בסיום השיחה הסברתי לה שבנק טפחות אינו ראוי ללקוחות ושעל מנת לסיים את הסיפור אני מבקש את אחד מהפתרונות הבאים::

א. לתת לי מיידית הצעה אטרקטיבית יותר
ב. להשיב לי את כספי ששולם בגין שמאות ופתיחת תיק ושמישהו יגאל אותי מעונשו של בנק מזרחי טפחות. אדגיש ואציין שטרם ביצעתי את ההלוואה לאור כל השתלשלות העניינים הלא נעימה של הימים האחרונים..

כמוסכם עם גברת עדי הובטח שמחר ה 5.2 תשלח אליה בפקס ההצעה המודפסת במאות האחוזים (לדבריה וכבקשתה) של הבנק הבינלאומי ושוב שבה גברת עדי והדגישה שהיא לא מבטיחה לעשות כלום. היא תבדוק, אך לא מבטיחה כלום, או במילים אחרות עושה לי טובה שהיא מדברת איתי. .

עקשנות בנק מזרחי, הזלזול בלקוחותיו החדשים לא מובנת ולא מוסברת בשום קנה מידה הגיוני. .

אוי לבנק מזרחי שמתפאר באנשים כמו גברת עדי כסמל לרמת השירות של הבנק ואין לכם אלא להלין על עצמכם. אני עצמי עוסק במתן שירות במגזר אחר ומעולם לא נתקלתי בתופעה שכזו. .

אי לכך, או שתוגש לי מיידית! הצעה אטרקטיבית על ידכם מזו שתשלח אליכם מחר
או השיבו לי מיידית את כספי ושחררו אותי מהנטל הזה שכן אין לי עניין בבנק אשר מזלזל בלקוחות שלו ומדבר אליו כאילו הדברים ברורים מאליו. אם הדברים לא ייטופלו אאלץ לפנות למפקח על הבנקים עד אשר יעשה צדק בעניין הזה. מיותר לציין שאין בכוונתי לעבור לסדר היום על המקרה הזה עד לפתרונו המלא. .

אני לא מעוניין לדבר בשום אופן עם גברת עדי אלא אך ורק עם סמכות בכירה יותר. שב ומדגיש, לא רוצה לדבר עם גברת עדי..

לטיפולכם (הענייני בתקווה) ולסיום הסאגה הבלתי נגמרת הזו אודה.


עוגמת נפש, טרטור סוג הנזק :
לתת לי מיידית הצעה חדשה או השיבו לי את כל הכסף שלקחתם ממני. פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה