פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ונזק כספי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בנק מזרחי טפחות נתיבות כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי מור אליהו עקרת בית ואמא ל 2 ילדים.אני מנהלת את חשבוני במזרחי שבנתיבות מזה כ 3 שנים.בכל חודש ההכנסה נעה בין 7,000 ל 8,000 שקלים.מסגרצ האשראי היא 15,000. החודש לצערי הרב נקלענו להוצאות יותר גבוהות מהרגיל ולשם כך ביקשתי להגדיל את האשראי ל 20 באופן חד פעמי.שוחחתי עם הבנקאית אשר מטפלת בחשבוני ושמה הוא "יפה סלומון".ביקשתי ממנה לבוא לקראתי ולהגדיל את האשראי בכדי שלא תהיה חריגה בחשבון היא אמרה שמנהל הבנק ששמו הוא"מנחם פולק" נתן הוראה שלא לבוא לקראתי בשום בקשה שהיא ויתרה מכך ביקש להחזיר את כל הצ'קים ואת כל הוראות הקבע שחרגו מהמסגרת.התחננתי שלא יעשו זאת כי חששתי ממפולת כזו שלא אדע איך לצאת ממנה וביקשתי שיבואו לקראתי כי זה באמת חודש קשה ועמוס.בעלי שוחח עם מנחם ומנחם אמר לו שאם לא נפקיד בחשבון כסף עד השעה 14:00 הוא נותן הוראה להחזיר את כל הצ'קים.ובעלי ביקש שיעזור ומנחם אמר כך ואני מצטטת:"אני יכול לעזור לכם אך אני לא רוצה"!!!! בעלי אמר תודה וניתק.עקב כך בעלי לקח מקדמה ממקום העבודה על סך 4,500 שקלים בכדי שלא יחזרו הצ'קים.יש לציין שבזמן שדיברתי עם יפה הבנקאית היא דיברה באופן מזלזל ופוגע ונתתי לה להבין שהבקשות שלי הם לגיטמיות ושום דבר לא ניתן לי במתנה וכי לוקחים על זה כסף וההכנסה שלי היא מכובדת ועם כל זאת קיבלתי יחס מזלזל ולא מקצועי.אני מבקשת להתייחס לכך ברצינות כדי שלא יקרה שוב.אני מודה לכם.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
לדבר עם מנהל הבנק אשר רוצה למוטט את החשבון ולא לבוא לקראתי. פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה