פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כאוס ובלגן בבנק מזרחי טפחות יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה - עבודה בעיניים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר דיונים ארוכים, התכתבויות ושאר פרוצדורה ארוכה לבסוף נלקחה המשכנתא דרך בנק טפחות סניף פל ים חיפה.

המשכנתא כאמור נלקחה בשני חלקים. חלקה בריבית קבועה ל 5 שנים, וחלקה בריבית על בסיס הפריים ל 6 שנים.

ההלוואה אף חולקה לשני חלקים. החלק הראשון נלקח כאמור בתאריך 24.2.09 (כשהוא מחולק לשני חלקים פריים וקבועה) והחלק השני יילקח באוגוסט.

היום העיר את תשומת ליבי אחד מחבריי ואמר לי שלא ייתכן שהריבית הקבועה שניתנה לי תישמר לי עד אוגוסט. הסברתי לו שמאחר שלקחתי כבר את החלק הראשון של ההלוואה הרי שכבר ביצעתי את ההלוואה חלקה בריבית קבועה וחלקה על בסיס הפריים.
אותו מכר אף העיר את תשומת ליבי לעובדה שאין סיכוי שהבנק ישמור לי את הריבית הקבועה שהובטחה לי לחלק השני של ההלוואה שייבוצע באוגוסט. אמרתי לו שלא יכול להיות הדבר כמובן שכן הריבית שהובטחה לי הינה לכל תקופת ההלוואה החל מתחילתה ועד לסופה וזה מה שהוסבר לי על ידי הבנק.

על מנת להסיר כל ספקות יצרתי קשר עם מוקד השירות של מזרחי טפחות בתאריך 17.3 ודיברתי עם נציג בשם דן, שהסביר לי חד משמעית שהריבית תישמר לי גם לחלק השני של ההלוואה, הווה אומר החלק שייבוצע באוגוסט. ניסיתי להקשות עליו שוב ושוב, וקיבלתי את אותה תשובה.
מנגד לזה, יצרתי קשר עם סניף מזרחי טפחות פל ים חיפה ושם נאמרו לי דברים שונים לגמרי. שם נאמר לי לפתע שהריבית הקבועה לא תשמר לי עד אוגוסט והיא תעודכן בהתאם לעלויות הגיוס של הכספים של הבנק באוגוסט. יש לציין שזו פעם ראשונה שאני שומע את זה מהבנק ואין לכם אלא להלין על עצמכם. האם הבנק לא טורח להסביר ללקוחותיו הלוקחים משכנתאות עובדה כה ברורה שכזו?

נשאלות כאן מספר שאלות מהותיות:
ראשית מה נכון ומה שגוי? האם אצל מזרחי טפחות יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה? איך ייתכן שהתשובות שמקבלים הינן תשובות שעומדות בסתירה זו לזו?

והחמור מכך, מדוע אף אחד לא טרח להגיד לי שהריביות ייתעדכנו בחלק השני של ההלוואה כלומר החלק באוגוסט? האם זהו לא דבר בסיסי ואלמנטרי שעל בנקאי המשכנתאות למסור?

ברצוני להודיע לכם שאין בכוונתי לעבור בשתיקה על הנ"ל. ברצוני לקבל במיידית תשובות ולהבין מה בדיוק נעשה כאן. אין בכוונתי לעבור לסדר היום על הנ"ל ואפעל בכל הערוצים העומדים לרשותי עד אשר יימוצה הדין בעניין.

לתשובתכם המהירה והעניינית בנדון אודה.

כספי סוג הנזק :
לפתור במיידית את הבעיה המצ"ב פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה