פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין התנהלות פסולה של עובדי הסניף נושא התלונה:
יורוביצקי יבגני שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
חצרות יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. עובדות

24.9.2009 – 08.10.2009 : בקשתי לפתוח חשבון פרטי משותף לצורך עסקי. לשם כך נגשתי לסניף מזרחי-טפחות בחצורת יפו, ובקשתי הלוואה ע"ס כ-25 אש"ח כנגד שיעבוד קרן ההתשלמות ע"ס כ-40 אש"ח. הבדיקות של הבנק נמרחו על פני שבועיים. לטעמי, זמן רב ויקר.

13.10.2009 : הגעתי עם שותפי לבנק, והתברר שללא ת.ז. שלא הייתה ברשותי, לא ניתן לפתוח חשבון. נדרשנו להגיע למחרת, תוך אמירה חד משמעית של מנהל העסקים זיו אקסלרד שמלבד ת.ז. דבר אינו נדרש לצורך פתיחת חשבון.

14.10.2009 : הגענו שוב לבנק, כ"א מצוייד בת.ז. אותו זיו מאתמול הפנה אותנו למנהלת תחום שירותי בנקאות אורה שניידס, אשר ישבה בצידו השני של הבנק, וזו בקשה שוב פעם לערוך את בדיקותיה ולמנות ועדת בדיקה. על אף שציינתי שהנושא טופל ואושר ע"י מנהלת תחום בנקאות אישית זהורית מליחי, התעקשה אורה לבצע את כל הבדיקות מהתחלה.
ברגע זה תמה סבלנותינו וביקשנו לשוחח ביחידות עם מנהל הסניף יורם שבתאי. הנ"ל לא טרח להזמין לקוחות פוטנציאליים למשרדו, וביקש לשוחח בחוץ !

2. תלונות

המנהל זיו : עת התחיל עובד הבנק לטפל בלקוח מסויים, מן הראוי לסיים גם אם יום למחרת, ולא להעביר את הדברים לטיפולו של עובד אחר. על "מנהל" לגלות עקביות מינימלית.

המנהלת אורה : עת נאמר לעובדת הבנק כי כל הדברים סוכמו כדין עם עובדת אחרת, יש להרים טלפון ולוודא זאת, ולא לערוך את כל הבדיקות מלכתחילה. על "מנהלת" לגלות עירנות והקשבה בסיסיים.

המנהל יורם : עת ניגשים לקוחות עסקיים בפוטנציה לשוחח ביחידות עם המהל, יש להזמינם למשרד ולא לדבר בעמידה בחוץ עקב הפחד מהציטוט. על "מנהל" לגלות חוש עסקי ולו הקל שבקלים.

3. סיכום

חרף תלונותיי, הריני לציין לשבח ולהודות לזהורית מליחי על ההקשבה, הרצון לסייע והפעילות שביצעה בפועל.

בקשתי לפתוח עם שותף חשבון לצורך פעילות עסקית. עמדנו להפקיד כסף בחשבון בבנק. לא בקשנו הלוואות, לא בקשנו מסגרות אשראי – אלא הפקדת כספים והנפקת פנקס צ'קים לצורך תחילת הפעילות. כל יום נוסף שעובר גורם להפסדי כספים. הקטנת ראש, זלזול בלקוח ואי היכולת לקחת אחריות של ה"מנהלים" השונים פגעה קשות בבנק, מפני שביחסם העלוב העזיבו לקוח עסקי. מיותר לציין כי דעתינו על הבנק הינה שלילית ביותר.

כך לא מתנהל גוף מסחרי עסקי. כך לא מתנהל גוף העוסק בשירות לקוחות.

יבגני יורוביצקי
0528-303-263
הקשבה ללקוח פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה