טיפול לקוי בקבלת אישור שחרור מהתחייבות לרישום משכנתא |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
ספורינו מתחיל ברצון עז שלי ושל אשתי שתחיה להשתחרר מעול המשכנתא הרובץ על כתפינו, לשם כך מחרנו את הדירה והחזרנו את חובנו לבנק מזרחי טפחות למשכנתאות, שם היו לנו שני הלוואות עם שני מספרי הלוואה שונים.
בכדי לבצע העברה של הדירה לרשות הקונה אנו צריכים להמציא טופס "שחרור מהתחייבות לרשום משכנתא" ואכן פנינו לבנק במטרה לקבל שני טפסים אחד עבור כל הלוואה, לאחר דין ודברים שיחות טלפון והמתנה על הקו אכן קבלנו שני טפסים יפים עם הלוגו המצויין של הבנק, אך עם מספר הלוואה שגוי שאינה תואמת את המספר ההלוואה שהדירה רשומה כמשועבדת לבנק ע"י הקבלן, לכן פנינו שוב... שוב טלפונים, פקסים, המתנות ממושכות על הקו (אני מכיר את הפרסומת של הבנק בעלפה על פי מה שמתנגן בזמן ההמתנות על הקו) כל פניה זה מול נציג שונה שצריך להסביר את הבעיה וכן הלאה... לאחר כשלושה שבועות של שיחות נפש מול פקידים שונים בבנק נשלח לי הטופס המתוקן החדש עם אותו מספר הלוואה שגוי....
|
וכספי |
סוג הנזק : |
טופס "שחרור מהתחייבות לרשום משכנתא" חדש ומתוקן עם מספר הלוואה נכון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|