הטרדה מיותרת של לקוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 15 נובמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
מרכז |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש ספטמבר לקחתי משכנתא חדשה מכם בסניף פ"ת.
עוד לפני שקיבלתי את הצ'יק, ביצעתי העברה של המגרש על שמי ורישום הערת אזהרה במנהל. העברתי אישור על כך לידי הפקיד שטיפל בתיק בסניף.
כנראה שצעד זה הוא לא שכיח וברב המקרים נעשה מאוחר יותר בתמורה להתחייבות הלווה לבצע אותו.
אני מעריך שבגלל זה, המערכת הממוחשבת של הבנק לא קלטה שהרישום כבר נעשה וקיבלתי מכתב התראה שמזכיר לי לבצע תהליך זה.
התקשרתי לשירות לקוחות והסברתי שהמגרש כבר רשום על שמי עם הערת אזהרה לטובת הבנק, אך הפקיד טען שהוא לא יכול לראות את זה וייקח לו המון זמן להשיג את החומר של התיק שלי (חצי שנה!) ולכן דרש ממני לשלוח לו שוב אישור מהמנהל.
נאלצתי לבזבז את זמני ושוב ללכת למנהל מקרקעי ישראל להשיג את אותו אישור שכבר נתתי לבנק בזמן לקיחת המשכנתא.
שלחתי את האישור לבנק אך משום מה זה לא נקלט.
קיבלתי מכתב התראה נוסף ובו ציינתם שב 1.12 אתם תגבו ממני קנס של 90 ₪ על הטיפול.
יצרתי עם הבנק קשר פעם נוספת והפעם הם קיבלו את הטופס.
אני לא מבין למה אני צריך לסבול בגלל תקלה טכנית של הבנק. בטח שאני לא אמור לשלם קנס על כך.
אני דורש לבטל לאלתר את העמלה המיותרת.
אני חושב שמגיעה לי התנצלות על הטרדה ואטימות מצד שירות הלקוחות שלכם.
|
ביטול הקנס ומכתב התנצלות על עגמת הנפש שנגרמה לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|