פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטיפול הופסק באמצע והפקיד הלך הביתה נושא התלונה:
גריבנוב ניקולאי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי 7 רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 03.02.2010 הגעתי לסניף הבנק לצורך טיפול ובירור בקשר להלוואת משכנתא קיימת. הפקיד אופר קלר באמצע הטיפול וזאת לאחר 40 דקות שדיברנו, אמר שהוא לא יכול להמשיך בטיפול כי הוא מאחר ללימודים ושאני אבוא ביום אחר. נדהמתי לשמוע שטרם סיימנו את הטיפול בבקשה שלשמה הגעתי, הפקיד קם והלך ל "לימודים"?!. נגשתי למנהל הסניף אילן טרבלסי ובמקום שהמנהל ינסה לעזור לי הוא לא התרגש כלל ונתן גב מלא לפקיד. לא נותרה לי בררה, אלא לצאת מהסניף. ביחס מזלזל שכזה עוד לא נתקלתי. עברו את כל הגבולות.
עלבון סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה